-> pat pie vienādām auditorijām interneta mediji iekasē ievērojami mazāk kā tradicionālie -> bezmaksas modelim krīzes laikā trūks pamata! 5 atbildes

Mārtiņš Barkāns
(2009-12-02 08:39:42)
@twitter
-> pat pie vienādām auditorijām interneta mediji iekasē ievērojami mazāk kā tradicionālie -> bezmaksas modelim krīzes laikā trūks pamata!
Zigurds Zakis
(2009-12-02 08:44:50)
@twitter
@mabasurf Līdzīgi par avīžu & radio rekl efektivitāti 20gs sākumā nevarēja spriest pēc izkārtņu, tirgus laukuma vai privātveikaliņa mrktng
Zigurds Zakis
(2009-12-02 08:47:11)
@twitter
@mabasurf Viens neizslēdz otru, veidojas jauns, grūti prognozējams līdzsvars; marketingā, cenas veidošanā (free vs. paid), biznesa modeļos
Zigurds Zakis
(2009-12-02 08:53:33)
@twitter
@mabasurf Digi/soc platformās GRP/TRP jēdziens vnk zaudē jēgu un vārdu "masu" jau var (tūlīt varēs) izsvītrot no "masu mediji". Vnk mediji
Mārtiņš Barkāns
(2009-12-02 09:17:38)
@twitter
@zz_zigurds Piekrītu, bet kamēr klienti nav gatavi (nesaprot?) maksāt nopietnu naudu par mikroietekmi, algas žurnālistiem ir jāmaksā :)
Mārtiņš Barkāns
(2009-12-02 09:25:57)
@twitter
@zz_zigurds Ja arī ir blogeri 'zvaigznes' kas ir iemanās ar to nopelnīt, tad tomēr vairumam žurnālistu, algu nodrošina kāds no medijiem...

© 2009-2017 civciv ;)