tas neveiklais brīdis, kad Tavam iecienītajam burgerim negaidīti pievienotas sēnes & Tev kā klientam nav taisnība. @Restorans_Zoste apbēdina 25 atbildes

Līga Andžāne
(2015-03-27 23:51:17)
@twitter
tas neveiklais brīdis, kad Tavam iecienītajam burgerim negaidīti pievienotas sēnes & Tev kā klientam nav taisnība. @Restorans_Zoste apbēdina
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:04:09)
@twitter
@happy_whispers kāpēc šāds tvīts?
Līga Andžāne
(2015-03-28 00:08:28)
@twitter
@uldisz tāpēc, ka pieredze. vai tad Tviterī mēs nedalāmies ar pieredzi? pārmaiņus pēc - personīgi man ne tik saulaina :)
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:11:53)
@twitter
@happy_whispers Tagad ir labāk? (@ValdisMelderis reiz stāstīja lielisku metodi, kā noteikt, vai vērts tvītot. Jāpalūdz kādreiz atgādināt.)
Līga Andžāne
(2015-03-28 00:12:55)
@twitter
@uldisz pilnam situācijas aprakstam tvitera 140 zīmes par īsu. īsumā - restorāna vietā šo izbrāķēto maltīti es nebūtu iekļāvusi rēķinā.
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:16:06)
@twitter
@happy_whispers bija pievienotas vecas sēnes?
Līga Andžāne
(2015-03-28 00:16:11)
@twitter
@uldisz @ValdisMelderis es TIK RETI saku ko kritisku, Uldi!!! :) iepriekš tieši šo vietu & ēdienu saslavēju. diemžēl šoreiz pretēja pieredze
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:22:25)
@twitter
@happy_whispers ok, ok, lai paliek. Piedod. Man vienkārši liekas, ka sūdzēšanās tviterī ir kā bēdu remdēšana glāzītē. It kā palīdz..
Līga Andžāne
(2015-03-28 00:24:49)
@twitter
@uldisz es soc.tīklos sūdzos vienreiz gadā. varbūt divreiz. Tu uzķēries :) rēķinu samaksājām & dzeramnaudu atstājām. whose fail is that now?
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:27:25)
@twitter
@happy_whispers nu, ja diskutējam līdz galam - vienīgie cietēji ir Tavi sekotāji. Un pieminētais uzņēmums. Un varbūt kāds, kuru atlaidīs.
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:28:29)
@twitter
@happy_whispers labi, miers, ir vēls. Piefiksēju tvītu tieši tāpēc, ka Tu reti par kaut ko sūdzies. Tici man, tas nekad nav tā vērts. Peace!
Līga Andžāne
(2015-03-28 00:29:00)
@twitter
@uldisz manuprāt, uzņēmums būs ieguvējs, ja izpratīs situāciju un uzlabos staff attieksmi. tāds arī bija tvīta mērķis. saldu miegu!
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:30:20)
@twitter
@happy_whispers tik un tā kaut kad sadzīšu rokā @ValdisMelderis un pierakstīšu to "tvīta jēgas formulu". Apsolu padalīties. Ar labunakti!
Līga Andžāne
(2015-03-28 00:31:11)
@twitter
@uldisz @ValdisMelderis sarunāts! un tomēr nesolu, ka nekad nekad neteikšu nevienu kritisku vārdu, ja kritika būs argumentēta un labi domāta
Uldis Ziediņš
(2015-03-28 00:40:22)
@twitter
@happy_whispers vienmēr var pateikt adresātam personīgi. Publiska sūdzība - tā parasti ir ar kaut kādu zemtekstu. Labunakti!
Valdis Melderis
(2015-03-28 08:17:18)
@twitter
@happy_whispers @uldisz "Formula": ja gribi uzlabot servisu - vispirms runā ar vainīgo. Ja tas nepalīdz, tad gan brīdini citus soctīklos :)
Līga Andžāne
(2015-03-28 08:18:24)
@twitter
@uldisz Tu visus Tvitera kritiķus tā audzini vai tikai nabaga mani, kura pasūdzās 2x gadā? :)
Līga Andžāne
(2015-03-28 08:19:58)
@twitter
@ValdisMelderis @uldisz staff nesaprata pēc vairākkārtējas problēmas izrunāšanas. pat sāka melot. šefa nebija uz vietas. tāpēc arī tvīts.
Valdis Melderis
(2015-03-28 08:21:57)
@twitter
@happy_whispers @uldisz Tad jau viss korekti. Tad skaidrs, ka gribēji palīdzēt uzlabot biznesu, bet nekā. Toties es tagad zinu tādu vietu :)
Līga Andžāne
(2015-03-28 08:24:28)
@twitter
@ValdisMelderis @uldisz vieta atmosfērīga un omulīga, šefs Kārlis Celms tur ieviesis interesantu comfort food ēdienkarti-daudz labu burgeru.
Māris Reliņš
(2015-03-28 08:43:14)
@twitter
@happy_whispers @ValdisMelderis @uldisz parasti tur ir super, bet vakar arī mums bija sūdzības par superceptajiem burgeriem.
Līga Andžāne
(2015-03-28 08:49:27)
@twitter
@MarisRelins @ValdisMelderis @uldisz izklausās, ka Zostei vakar bijusi 5diena 13tais
Māris Reliņš
(2015-03-28 09:09:32)
@twitter
@happy_whispers @valdismelderis @uldisz nu, gadās, bet, cerams, ka tik šoreiz, jo savādāk, kur citur dabūt lielisku burgeri ;/
Valdis Melderis
(2015-03-28 09:10:51)
@twitter
@happy_whispers @MarisRelins @uldisz Tāpat jau ir ar cilvēkiem - tu vari būt lielisks gadu gadiem, bet īpaši pieminēs to 1 reizi, kad nebiji
Māris Reliņš
(2015-03-28 09:12:23)
@twitter
@ValdisMelderis @happy_whispers @uldisz no otras puses - tas māca to, ka ļoti labas pieredzes atkārtot sistemātiski ir grūti.
Valdis Melderis
(2015-03-28 09:42:47)
@twitter
@MarisRelins @happy_whispers @uldisz Izcilam servisam ir tikai viena iespēja izcelties - lieliski labojot kļūdas.

© 2009-2017 civciv ;)