Kārtējā @mansLMT reklāma atkal jaudīga. Pirmie uztaustījuši daudzslāņainības un sab-bai svarīgo tēmu dzīslu un spēku http://t.co/wkhEvMv4QC 9 atbildes

Zigurds Zakis
(2015-01-07 10:05:56)
@twitter
Kārtējā @mansLMT reklāma atkal jaudīga. Pirmie uztaustījuši daudzslāņainības un sab-bai svarīgo tēmu dzīslu un spēku http://t.co/wkhEvMv4QC
Ilze Znotiņa
(2015-01-07 10:38:57)
@twitter
@zz_zigurds @mansLMT Ja nebūtu redzēta Jūsu ieteiktā Volvo reklāma, patiktu vēl vairāk. Šķita līdzīga mazliet. Noskaņa un tā.
Zigurds Zakis
(2015-01-07 11:10:20)
@twitter
@elzza_ @mansLMT mazliet līdzīga pieeja & radošā tehnika, bet te tomēr svarīgākais ir veiksmīgs darbs ar vairākiem vietējiem kultūrsimboliem
Zigurds Zakis
(2015-01-07 11:16:25)
@twitter
@elzza_ @mansLMT kā smejies, visticamāk vienas (Douglas Holt) grāmatas lasām & teorijām ticam. T. sk. Volvo, Chrysler, @PuukjisIN, @DDB_LV
Ilze Znotiņa
(2015-01-07 11:16:39)
@twitter
@zz_zigurds @mansLMT Mani subj.iespaidi: Ziedoņa Motocikls?, zirgs, mūzika balss rada trauksmi, drūmu noskaņu, kā nelaimes priekšnojautu.
Zigurds Zakis
(2015-01-07 11:19:26)
@twitter
@elzza_ Jā, viss pareizi. Tāda arī tā ģeopolitiskais klimats. Un pašiem jādomā-jādara, lai mainītu uz labu, saskaņā ar @mansLMT zīmolmantru
Zigurds Zakis
(2015-01-07 11:21:15)
@twitter
@elzza_ @mansLMT = es "nopērku" to noskaņu kombinācijā ar neatkarību un izraušanos. Nenopērku tik pāris mākslinieciskās izteiksmes sīkumus
Ilze Znotiņa
(2015-01-07 12:33:42)
@twitter
@zz_zigurds @mansLMT Es nopirku, jo tikai par €1 dārgāk nekā maksāju iepriekš. Un lojalitāte. Bet filma smeldzīgi skaista. Ak, jaunība :)
Zigurds Zakis
(2015-01-07 12:36:46)
@twitter
@elzza_ @mansLMT "Ak, šodiena" ar. Tāpēc tik trāpīgi. Apzināti vai ne, bet trāpīts pa vairākām netriviālām zemūdens straumēm un strāvojumiem
Ilze Znotiņa
(2015-01-07 12:39:27)
@twitter
@zz_zigurds Manuprāt, zirgs ir „straumē” jau vismaz kopš Marlboro.

© 2009-2017 civciv ;)