Klientu servisa 101 part1: jaunu klientu piesaistīt maksā dārgāk nekā noturēt esošu -> esošajiem klientiem nevajag likt justies nevērtīgiem 26 atbildes

Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 19:51:06)
@twitter
Klientu servisa 101 part1: jaunu klientu piesaistīt maksā dārgāk nekā noturēt esošu -> esošajiem klientiem nevajag likt justies nevērtīgiem
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 20:14:35)
@twitter
@jki Jaunu klientu piesaiste dažbrīd ir lētākā, nekā esošu apstrāde, ja protams runā ir par materiālam vērtībām.
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 20:24:43)
@twitter
@latvianblogger Come on.
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 20:25:50)
@twitter
@jki Esmu bijis ļoti cieši sasaistīt ar jaunu klientu piesaisti un šobrīd darbojos esošu klientu noturēšana, tādēļ kaut cik ieskats ir
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 20:30:18)
@twitter
@latvianblogger Bezmaksas VTV dekoders + servisa pieslēgšana (jauns klients) vs viens čekbokss esoša klienta pakalpojuma konfigurācijā.
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 20:32:01)
@twitter
@latvianblogger Nerunājot par efektu. ko rada aizvainotā esošā klienta gaudošana tviterī (apsveru arī citus soc medijus&bloga ierakstu) :)
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 20:32:04)
@twitter
@jki Par cik tavs ieraksts nebija sasaistits ar @Lattelecom tādēļ arī iestarpinaju, bet šajā gadījumā piekrītu tev, ka pied. vairāk ir jaun.
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 20:33:38)
@twitter
@latvianblogger Grūti iedomāties biznesu, kurā jauna klienta piesaiste maksā lētāk nekā esoša noturēšana ja runa nav par finansu piramīdām.
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 20:34:03)
@twitter
@jki Telekomunikācijas
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 20:35:25)
@twitter
@latvianblogger Neticu. Manuprāt, kaut ko neesat sarēķinājuši pareizi.
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 20:36:28)
@twitter
@jki Jūtamākā lieta ir vienīgi finanses un laiks lai uzrunātu jaunu klientu
Tet
(2013-12-28 21:56:52)
@twitter
@latvianblogger @jki lūk, piedāvājumi esošajiem klientiem: http://t.co/s8GDZb6196 vēl esošiem ir vesela #lojalitate programma
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 22:01:44)
@twitter
@lattelecom @latvianblogger Esošiem klientiem VTV visas pakas uz 12 mēn = 8.76/mēn, jauniem- 4,36/mēn? Man vajadzētu justies gandarītam?
Tet
(2013-12-28 22:08:32)
@twitter
@jki @latvianblogger nevis gandarītam, bet saprotošam, ka veidojam akcijas gan jaunajiem, gan esošajiem klientiem, un šī ir akcija jaunajiem
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 22:10:12)
@twitter
@lattelecom @latvianblogger Saprotošs gan nespēju būt, jums protams ir visas tiesības darīt kā jums tīk, taču mani kā klientu tas sanikno.
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 22:10:13)
@twitter
@Lattelecom @jki saprotams ir tas, ka jūs tikai akcijas, kuras ir jaunajiem klientiem rekl. plašāk, bet vismaz kādu ziņu par man piemērotāko
Ervīns Zemītis
(2013-12-28 22:10:37)
@twitter
@Lattelecom @jki piedāvājumu domāju esmu pelnījis :)
Tet
(2013-12-28 22:11:18)
@twitter
@latvianblogger ja vien līgumā esi norādījis telefonu un epastu, un ļāvis mums tev sūtīt ziņas, tad to arī darām! :)
Tet
(2013-12-28 22:24:07)
@twitter
@jki tad uzņēmumam nav iespējams piesaistīt jaunus klientus, ja ar katru piedāvājumu ir jāsamazina cenas esošajiem vai kaut kas tiem jādāvā
Tet
(2013-12-28 22:25:40)
@twitter
@jki un, iespējams, šai akcijā pieslēgušies jaunie klienti pēc pusgada arī pieprasīs jaunus bonusus. Nav iespējams izdarīt pa prātam visiem
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 22:27:59)
@twitter
@lattelecom Jums nu gan ir dīvaina domāšana, ja piedāvājot labāku servisu esošam klientam, jūs uzskatat ka zaudējat jaunu klientu.
Tet
(2013-12-28 22:28:57)
@twitter
@jki varam tikai cerēt, ka novērtēsiet arī esošo pakalpojumu kvalitāti un esošo klientu bonusus.
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 22:29:38)
@twitter
@lattelecom Piedāvājot šo paketi esošam klientam jūs garantēti piesaistītu kientu uz 12 mēnešiem + iegūstu upselling iespēju papildus pakai.
Tet
(2013-12-28 22:30:59)
@twitter
@jki Jāņem vērā arī izdevumi, visiem esošajiem klientiem šos kanālus pieslēdzot bez maksas. Nav tā, ka mums par tiem nav jāmaksā kanaliem
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 22:33:07)
@twitter
@lattelecom Jums nav jāpieslēdz visiem, tikai tiem kas piesakās. Saprotu ka jāmaksā kanāliem, taču klientus uztrauc viņu, ne jūsu izmaksas.
Jurģis Ķiršakmens
(2013-12-28 22:34:15)
@twitter
@lattelecom Acīmredzot paliksim pie dažādiem uzskatiem. Veiksmīgu jauno gadu.
Tet
(2013-12-28 22:36:18)
@twitter
@jki :) jums tāpat. Runa nav īsti par uzskatiem, bet par “vēlamo” un “reālo”. Labprāt dāvātu esošajiem vēl vairāk, bet cipari neļauj

© 2009-2017 civciv ;)