RT @libarte: Mums uz BCN bija @airBaltic stjuarts Jānis, kas laikam no rītiem pirms maiņas paņem no skapīša savas smukās bedrītes un ieliek… 6 atbildes

airBaltic
(2013-09-05 17:51:20)
@twitter
RT @libarte: Mums uz BCN bija @airBaltic stjuarts Jānis, kas laikam no rītiem pirms maiņas paņem no skapīša savas smukās bedrītes un ieliek…
Aleksejs Mjaliks
(2013-09-06 16:08:02)
@twitter
@airBaltic Jūs man noņēmāt dubultā par ūdeni, ko pirku Jūsu lidmašīnā. Kā es varētu tikt atpakaļ pie saviem Ls 1,75?
airBaltic
(2013-09-06 16:12:00)
@twitter
@amjaliks Sveiki! Lūdzu sūtiet visu informāciju, kā arī čeku kopijas uz e-pastu customer@airbaltic.lv. Mūsu kolēģi ar jums sazināsies.
Aleksejs Mjaliks
(2013-09-06 16:13:16)
@twitter
@airBaltic Kā reiz arī nav čeka kopijas, jo Jūsu aparatīņš nav izdrukājis tādu, tāpēc vilka otrreiz. Stjuarte solīja, ka dubultā nenoņems.
Aleksejs Mjaliks
(2013-09-06 16:13:34)
@twitter
@airBaltic Nosūtīšu informāciju, kas man ir uz to e-pastu.
Aleksejs Mjaliks
(2013-09-06 16:34:50)
@twitter
@airBaltic Aizrakstīju. Gaidīšu atbildi.
Aleksejs Mjaliks
(2013-09-06 17:03:24)
@twitter
@airBaltic Mjā... Jūs nu gan klientu serviss. 2 nedēļas atbildēt uz e-pastiem.

© 2009-2017 civciv ;)