šobrīd vienīgais,ko partijas saprot ar PR internetā- parastos TV klipus ielikt jūtūbā, pēc tam varbūt tribīnē un draugos. 9 atbildes

Marta Krivade
(2009-05-22 12:30:51)
@twitter
šobrīd vienīgais,ko partijas saprot ar PR internetā- parastos TV klipus ielikt jūtūbā, pēc tam varbūt tribīnē un draugos.
Kristaps Skutelis
(2009-05-22 12:32:40)
@twitter
@martakrivade Vēl jau viņiem šķiet ļoti laba doma savus salkanos tekstiņus spamot visur, kur iespējams.
Māris Reliņš
(2009-05-22 12:35:28)
@twitter
@martakrivade a ko tu vēl gribi? :) izveidot plānveida interneta mārketinga plānu priekš katras no miljons mērķauditorijas. kamōn :)
Māris Reliņš
(2009-05-22 12:35:48)
@twitter
@martakrivade latvijas internets ir parāk sadrumstulots
Marta Krivade
(2009-05-22 12:39:04)
@twitter
@MarisRelins nepiekrītu. Vērā ņemamas i-vietnes LVir ļoooooti maz un tās pašas lielākoties ir līdzīgas savā komunikācijas stilā.
Māris Reliņš
(2009-05-22 12:40:23)
@twitter
@martakrivade tev piemīt profesionālais kretīnisms (ref. http://bit.ly/bDN4G )
Marta Krivade
(2009-05-22 12:44:16)
@twitter
@MarisRelins ja neredzētu partiju taustīšanos šajā virzienā un to, ka politiķi paši runā par Obamas piemēru, drošvien klusētu.
Māris Reliņš
(2009-05-22 12:45:42)
@twitter
@martakrivade taustās jau taustās, bet ir dzirdēti jautājumu "Kurš gan lieto draugiem.lv?", tad nu.. khm]
Zigurds Zakis
(2009-05-22 12:49:21)
@twitter
@martakrivade Gandrīz vienīgā PR stratēģija web2.0 laikā -būt tam, kas tu esi. Notēlot kādu citu ir gandrīz neiespējami. Tāpēc ar šiem neiet
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2009-05-22 15:02:33)
@twitter
@martakrivade tas ir tāpēc, ka internets baigi ātri noņem to bullshit daļu. Ir baigi grūti iesaistīties komunikācija, ja īsti nav ko teikt

© 2009-2017 civciv ;)