>2000km nobraukts. Nedaudz ticamāki dati. Patēriņš nedaudz virs 20kWh. Sev atklāju, ka visērtāk ir lādēt ~reizi trīs dienās un uz visu nakti. Nobraucamo attālumu rāda tikai 361 km. Tādēļ ka ņem vērā arī temperatūru ārā un manus paradumus braukt salīdzinoši īsus gabalus. https://t.co/jomcTo72e9 6 atbildes

⚡Vigants Lesausks
(2023-02-25 10:20:14)
@twitter
>2000km nobraukts. Nedaudz ticamāki dati. Patēriņš nedaudz virs 20kWh. Sev atklāju, ka visērtāk ir lādēt ~reizi trīs dienās un uz visu nakti. Nobraucamo attālumu rāda tikai 361 km. Tādēļ ka ņem vērā arī temperatūru ārā un manus paradumus braukt salīdzinoši īsus gabalus. https://t.co/jomcTo72e9
⚡Vigants Lesausks
(2023-02-25 10:20:21)
@twitter
Lai arī man ir NETO uzskaite, lieku lādēt "letajās" stundās, jo februārī būs par īsu ar uzkrāto no saules. Arī kopumā, manuprāt, tas ir labs ieradums, jo letajās stundās parasti elektrību ražo no HES, līdz ar to ekstra "zaļie" karmas punkti.
Ilgvars Skračs
(2023-02-25 10:21:36)
@twitter
@vigants Ar neto uzskaiti nav nozīmes biržas stundām:) jo būs tipveida grafiks
⚡Vigants Lesausks
(2023-02-25 10:22:21)
@twitter
@skrachs Zinu, bet tā jūtos labāk.
Eliks
(2023-02-25 10:23:35)
@twitter
@skrachs @vigants Jā, šis man arī bija nepatīkams pārsteigums. Biržas cena mūs ietekmē tikai tik cik mēneša vidējā cena. Var lādēt jebkurā laikā bez ietekmes uz rēķinu. Vienigi karmas punkti
⚡Vigants Lesausks
(2023-02-25 10:26:32)
@twitter
Pēc aprēķiniem uz "salvetes stūra", vidējā enerģijas cena ir ievērojami zemāka par pieņemtajiem 0.20€, tādēļ savos uzlādes izmaksu aprēķinos turpmāk izmantošu 0.10€/kWh, kamēr nakts tirgus cena būs ievērojami zem 0.10.
Ilgvars Skračs
(2023-02-25 10:29:41)
@twitter
@Eliks @vigants Bet var pāris € ietaupīt, lādējot naktī, ja ir S3 tarifs

© 2009-2017 civciv ;)