Gadus desmit esmu LMT klients. Ne lojalitātes atlaižu, ne vēsturisko cenu. Izrādās, ka rēķins šobrīd manāmi lielāks kā būtu pie Tele2. Piezvanīju pašiem LMT, neko negrib piedāvāt. Uzsāku pāreju, arī nezvana. Dīvains klientu serviss, vai drīzāk tā neesamība. 7 atbildes

Igors Prokofjevs
(2023-02-06 14:59:09)
@twitter
Gadus desmit esmu LMT klients. Ne lojalitātes atlaižu, ne vēsturisko cenu. Izrādās, ka rēķins šobrīd manāmi lielāks kā būtu pie Tele2. Piezvanīju pašiem LMT, neko negrib piedāvāt. Uzsāku pāreju, arī nezvana. Dīvains klientu serviss, vai drīzāk tā neesamība.
Igors Prokofjevs
(2023-02-06 16:23:36)
@twitter
@mansLMT
Kristaps Mors
(2023-02-06 16:36:53)
@twitter
@IgorsProkofjevs Igors vs LMT: https://t.co/Kayb440SSf
Mans LMT
(2023-02-06 16:48:14)
@twitter
@IgorsProkofjevs Sveiki, Igor! Lūdzu, sazinies ar mums DM, lai varam pārbaudīt, vai šobrīd izmanto piemērotāko risinājumu.
Eduards
(2023-02-06 17:25:54)
@twitter
@IgorsProkofjevs Viņiem interesē tikai jaunie klienti. Tieši tas pats ir @mans_tet. Jaunajiem klientiem nebijušas atlaides, bet esošajiem pilnīgi neko nepiedāvā.
Igors Prokofjevs
(2023-02-06 17:26:59)
@twitter
@mansLMT Atveriet DM, tur tak viss info ir
Tet
(2023-02-06 17:30:20)
@twitter
@Eduards @IgorsProkofjevs Sveiki! Ikviens esošais klients kādreiz ir bijis “jaunais” klients un jau izmantojis kādu no jauno klientu atlaidēm. Taču ir piedāvājumi arī esošajiem klientiem, un ja atsūtīsiet savu klienta numuru privātā ziņā, pārbaudīsim, ko varam jums piedāvāt!
Mans LMT
(2023-02-06 17:40:03)
@twitter
@IgorsProkofjevs Vai nesen ar mums sazinājies? Diemžēl neredzam ziņu. Lūdzu, uzraksti mums DM.

© 2009-2017 civciv ;)