Muļķīga koncepcija. Varbūt der hipsterim, kurš dzīvo pilsētas centrā. Vietā, kur dzīvoju, sabiedriskais transports ir 2x dienā - ap 8 no rīta Rīgas virzienā un ap 15 izbrauc no Rīgas. Koplietošanas auto nav, ar velo vai kājām uz Rīgu vai pašvaldību ir bīstami. https://t.co/YTxMNT37a1 4 atbildes

Agris Krusts
(2023-01-23 10:00:42)
@twitter
Muļķīga koncepcija. Varbūt der hipsterim, kurš dzīvo pilsētas centrā. Vietā, kur dzīvoju, sabiedriskais transports ir 2x dienā - ap 8 no rīta Rīgas virzienā un ap 15 izbrauc no Rīgas. Koplietošanas auto nav, ar velo vai kājām uz Rīgu vai pašvaldību ir bīstami. https://t.co/YTxMNT37a1
Agris Krusts
(2023-01-23 10:03:03)
@twitter
Tas izskatās pēc komunistu sapņa likvidēt privātīpašumu un pārvietošanās brīvību. PSRS laikā bija sasniegts kaut kas līdzīgs. Privātais transports bija kaut kas ekskluzīvs, pieejams pārtikušai vai priviliģētai sabierības daļai
Agris Krusts
(2023-01-23 10:09:12)
@twitter
Tie, kuri ir dzīvojuši progresīvo sapņu zemē PSRS, atceras, ka tieši šāda izskatījās transporta "piramīda", ja apgrieztu trijstūri šādi var saukt. Vienīgais, kas tur nebija, ir koplietošanas auto.
Jānis Jansons
(2023-01-23 10:46:08)
@twitter
@agris_krusts Skaidrs, ka no laukiem uz pilsētu nebrauksi ar velosipēdu. Bet šobrīd Rīgā infrastruktūra ir tik slikta, ka es dzīvojot pilsētā izvēlos braukt ar auto pat nelielas distances ko citur mierīgi varētu veikt arī ar velo. Tas nepalīdz samazināt sastrēgumus.
Agris Krusts
(2023-01-23 10:50:52)
@twitter
@Janamaja Tagad uz ielām velosipēdu gandrīz nav. Pat vietās, kur ir normāla velo infrastruktūra. Šis ir reāls šķērslis veloinfrastruktūras attīstībai - ½ gadu tās būs vāji izmantota

© 2009-2017 civciv ;)