@krizdabz @stonemason_ Mūsdienās mūziķi pelna ar merch un koncertiem un straumēšanu izmanto kā popularitātes bāzi. Cits biznesa modelis nekā disku tirgošana. 5 atbildes

Armands
(2023-01-20 14:09:10)
@twitter
@krizdabz @stonemason_ Mūsdienās mūziķi pelna ar merch un koncertiem un straumēšanu izmanto kā popularitātes bāzi. Cits biznesa modelis nekā disku tirgošana.
Kristaps Skutelis
(2023-01-20 14:15:09)
@twitter
@thearmi @stonemason_ Pilnīgi tas pats biznesa modelis. Arī disku laikos tirgoja koncertus un merču.
Armands
(2023-01-20 14:16:12)
@twitter
@krizdabz @stonemason_ Toreiz merch pirka koncertos. Tagad merch tirgo krietni lielākos apjomos internetā. Tas nosedz lielu daļu negūto ienākumu no diskiem. Plus cilvēki tāpat pērk diskus un plates.
Kristaps Skutelis
(2023-01-20 14:22:37)
@twitter
@thearmi @stonemason_ Kas tev liek domāt, ka nosedz?
Armands
(2023-01-20 14:43:17)
@twitter
@krizdabz @stonemason_ Neesmu redzējis daudz ubagojošu mūziķu. Pēc sociālo tīklu satura izskatās, ka skanošā pietiek.
@ArtursK@toot.lv
(2023-01-20 18:06:20)
@twitter
@thearmi @krizdabz @stonemason_ Neeksistē neviens darbs kur ir ok "paying in exposure". Analoģiski, neviens santehniķis nemainīs man tualetes podu, bet ar 50% atlaidi, ja es beigās solīšu iespamot viņa kontaktus visos manos soc. tīklos.

© 2009-2017 civciv ;)