Šodien atkal bija iespēja tikt pie jauna auto. Dīvaini, ka tas gandrīz vienmēr ir ar Leaf un vainīgais, kurš brauc metra attālumā aizmugurē, ir buss vai kravas auto. Ar Defenderiem nekad tā nav. Tas ir dēļ kaut kādiem “profesionālo” šoferu mazvērtības kompleksiem? 5 atbildes
Agris Krusts (2022-10-28 11:52:30) |
Šodien atkal bija iespēja tikt pie jauna auto. Dīvaini, ka tas gandrīz vienmēr ir ar Leaf un vainīgais, kurš brauc metra attālumā aizmugurē, ir buss vai kravas auto. Ar Defenderiem nekad tā nav. Tas ir dēļ kaut kādiem “profesionālo” šoferu mazvērtības kompleksiem? | ||
Agris Krusts (2022-10-28 11:56:55) |
Šādā situācijā pat īsti nav nekādu variantu kaut ko pasākt. Policiju tas neinteresēs un arī pierādīt neko nevarēs, jo vainīgais būs nobijies un melos. Apstāties un kaut ko skaidrot arī nav jēgas. Ja sanāks izkauties, pēc tam pašam problēmas, par miesas bojājumiem | ||
Agris Krusts (2022-10-28 11:59:25) |
Auto bojāt nobremzējot, jo “ceļu pārskrēja dzīvnieks”, arī nav īsti variants - tiek zaudēts daudz laika un ilgi sanāk būt bez auto. | ||
Agris Krusts (2022-10-28 12:02:23) |
Bija patīkami braukt Norvēģijā, kur gandrīz vienmēr visi ietur pareizu distanci, jo par pārkāpumiem ir lieli sodi. Kārtējo reizi pārliecinos, ka pie mums ar to ir problēma. Gan ar sodu lielumu, gan kontroli. Tāpēc tāda ceļu satiksmes negadījumu statistika | ||
Ilgvars Skračs (2022-10-28 12:03:45) |
@agris_krusts Un ieturot normālu distanci, kāds vienmēr gribēs tevi apdzīt un ielīst tajā starpā.. | ||
Reinholds Zviedris (2022-10-28 18:29:06) |
@agris_krusts Ar kontroli viss ir vienkārši - kontrolētu jau, bet nav kas strādā |