@normis @niklavsjosts @mamontovs https://t.co/DH52rUk7JJ - Elli, kas ir VW grupas charging provaideris apgalvo, ka visam vajadzētu strādāt Latvijā dzīvojošajiem klientiem. 22 atbildes

Aigars Mahinovs
(2022-08-31 10:41:10)
@twitter
@normis @niklavsjosts @mamontovs https://t.co/DH52rUk7JJ - Elli, kas ir VW grupas charging provaideris apgalvo, ka visam vajadzētu strādāt Latvijā dzīvojošajiem klientiem.
@normis@toot.lv
(2022-08-31 10:53:44)
@twitter
@aigarius @niklavsjosts @mamontovs Tas mails tev saka, ka TU kā Vācijā dzīvojošs VW klients, vari braukt uz Latviju. Tur nav atbildēts, kāpēc Latvijas dīleru klientiem nedod tās kartiņas (es saprotu, ka Mollers dod VW id3/4 pircējiem, es tā īsti nesapratu, vai dod pārējo VW grupas auto pircējiem)
Aleksejs Mjaliks
(2022-08-31 10:55:07)
@twitter
@aigarius @normis @niklavsjosts @mamontovs Eh, bez reģistrācijas nerāda, kāda tad būs īstā cena rouminga stacijām. Bet nu lietotnē rāda gan CSDD, gan Elektrum.
Ilgvars Skračs
(2022-08-31 10:56:15)
@twitter
@normis @aigarius @niklavsjosts @mamontovs Škoda neko nedod. Agrāk gan kaut kur manīju, ka uz gadu tiek dots Powerpass abonoments.
Aleksejs Mjaliks
(2022-08-31 11:00:42)
@twitter
@normis @aigarius @niklavsjosts @mamontovs Tur gan rakstīts „residing in Latvia“.
@normis@toot.lv
(2022-08-31 11:02:12)
@twitter
@amjaliks @aigarius @niklavsjosts @mamontovs Laikam tad Škoda/Cupra lietotājiem jāraksta pa tiešo Elli un jāsaka, ka dīleris nedeva, lai šie sūta pa taisno
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 11:15:55)
@twitter
@amjaliks @normis @niklavsjosts @mamontovs Šīm kartēm cena ir vienota. Tā cena, kas ir PDFā strādā uz *visām* stacijām attiecīgajā valstī (kur tās kartes pieņem *met šķību aci uz Orlen Polijā*). Pat CSDD, kur parasti ir maksa par minūtēm, ar šādu karti maksā par kWh.
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 11:19:59)
@twitter
@skrachs @normis @niklavsjosts @mamontovs https://t.co/bKMVwUVcPr - pašam jāreģistrējas ar auto VIN
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 11:21:41)
@twitter
@normis @amjaliks @niklavsjosts @mamontovs Uz to pusi izskatās. Arī tas epasts vietām ir .. interesants, piemēram Škoda mājas links ved uz 404 lapu, jo latviešu lapā nekas par Powerpass nav. Bet redz galvas offiss ir pārliecināts, ka viss ir štokos :D
Ilgvars Skračs
(2022-08-31 11:22:48)
@twitter
@aigarius @normis @niklavsjosts @mamontovs Jap. Tas ir izdarīts. Bet nekādas baigās privilēģijas tur neredzu. Ar free tarifu varu maksāt LV 76 centus par kWh :D
Ģirts Upītis
(2022-08-31 11:51:38)
@twitter
@aigarius @normis @amjaliks @niklavsjosts @mamontovs Skoda, vismaz pirms gada, varēja pasūtīt karti uz LV adresi, dīlerim nekas nebija jājautā. Varbūt kaut ko salauzuši
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 12:08:45)
@twitter
@skrachs @normis @niklavsjosts @mamontovs Pamata tarifs ir ja tu praktiski vienmēr mājās lādējies un šis ir tikai rezervei. Ja regulāri lādējies publiski, tad nākošie divi tarifi ir daudz interesantāki. It īpaši, ja grib paceļot, tad 0.35€/kWh no Ionity ir konfekte.
Aleksejs Mjaliks
(2022-08-31 13:10:44)
@twitter
@normis @aigarius @niklavsjosts @mamontovs Skatoties lapu, rodas iespaids, ka to karti var pasūtīt jebkurš, ne tikai VAG auto īpašnieki.
Māris Reliņš
(2022-08-31 13:12:23)
@twitter
@normis @amjaliks @aigarius @niklavsjosts @mamontovs ar Cupra VIN nestrādā Cupras charge app. Nav iespejams ievadīt norēķinu karti. Viens cits Cupras īpašnieks nomainija adresi uz Berlīni un viss aizgāja.
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 13:12:57)
@twitter
@amjaliks @normis @niklavsjosts @mamontovs Man tāpat par BMW Charging likās. Bet tad viņi prasa automašīnas VIN, kad to pievieno kontam. Un citu auto VIN nestrādās. Caur to arī nāk kontā jauna auto bonusi - pirmā īpašnieka konts dabū pirmo gadu krutāko tarifu bez abonēšanas maksas, piemēram.
@normis@toot.lv
(2022-08-31 13:13:53)
@twitter
@aigarius @amjaliks @niklavsjosts @mamontovs Cenas gan nav baigi labas anyway
Aleksejs Mjaliks
(2022-08-31 13:18:12)
@twitter
@aigarius @normis @niklavsjosts @mamontovs Bet šie taču nenosauca sevi par kaut kādu VW Charging. Izvēlējās neitrālu nosaukumu. Bet konkrētiem VW zīmoliem ir tā karte ir nosaukta atsevišķi.
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 13:18:14)
@twitter
@normis @amjaliks @niklavsjosts @mamontovs AC - 0.37€ DC - 0.47€ IONITY - 0.35€ Nu nezinu, manuprāt pie pašreizējā elektrības tirgus stāvokļa ir tīri ok. Bjorns nesen smējās, ka viņam mājās uzlāde ir līdz 6 NOK/kWh~0.6€, bet pie lādētāja 2-4 reizes lētāk :D
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 13:19:55)
@twitter
@amjaliks @normis @niklavsjosts @mamontovs "The brand of your RFID charging card must match the app, so if you choose Elli (Elli Charging app) you can use it with all brands of vehicles, including Skoda and Seat/Cupra. However, if you choose We Charge you can only use it for Volkswagen ID vehicle mo
Aleksejs Mjaliks
(2022-08-31 13:23:02)
@twitter
@normis @aigarius @niklavsjosts @mamontovs Nu, tur tagad pat bez abonementa AC ir lētāk nekā Elektrum Drive. Lētāko abonementu jau ir lētāk gan AC, gan DC. Protams, CSDD DC joprojām vēl ir lētāks, ja spēj garantēti paņemt tuvu maksimālajiem 50 kW.
Aleksejs Mjaliks
(2022-08-31 13:23:47)
@twitter
@aigarius @normis @niklavsjosts @mamontovs Yep, šis gan ir aizdomīgi.
Māris Reliņš
(2022-08-31 13:31:31)
@twitter
@amjaliks @normis @aigarius @niklavsjosts @mamontovs pasutit var jebkurš, bet ar derīgu VIN lētāka ir abonēšana, liekas, ka par 3 eur mazāk. Nekas big.
Aigars Mahinovs
(2022-08-31 18:22:02)
@twitter
@amjaliks @normis @niklavsjosts @mamontovs Elli man atbildēja, ka viņu pakalpojums patiešām ir pieejams *visu* veidu BEV īpašniekiem. Tā kā arī Ioniq5 īpašnieks (arī lietota) var mierīgi lādēties par lētakām cenām.

© 2009-2017 civciv ;)