Vispār interesanti, vienīgās priekšvēlēšanu aģitācijas ko esmu redzējis dzīvē ir no LPV (daudz avīzes, uzlīmes un busi), K (1 plakāts pie gaisa tilta) un stepaņenko-KuK audzēja Suverēnā Vara logo uz pāris taksometriem Rīgā. 3 atbildes

@ArtursK@toot.lv
(2022-07-21 11:30:31)
@twitter
Vispār interesanti, vienīgās priekšvēlēšanu aģitācijas ko esmu redzējis dzīvē ir no LPV (daudz avīzes, uzlīmes un busi), K (1 plakāts pie gaisa tilta) un stepaņenko-KuK audzēja Suverēnā Vara logo uz pāris taksometriem Rīgā.
@ArtursK@toot.lv
(2022-07-21 12:00:39)
@twitter
Meatspace joprojām ir labākais ROI aģitācijas līdzekļiem Latvijā. Mileniāļu un zūmeru ir maz un tie balso kūtri, tāpēc online aģitācijām ROI griesti ir zemi. Par šleseroīdiem viegli iesmiet, bet "the end justifies the means" un šlesim vajag deputāta imunitāti par katru cenu...
@ArtursK@toot.lv
(2022-07-21 12:00:39)
@twitter
...tāpēc viņš, zobus sakodis, pacieš sektantus, ex-kpv(
@ArtursK@toot.lv
(2022-07-21 12:00:40)
@twitter
...šajā stāstā, kad politiķi, kas cenšas viņu apstādināt uz vārdiem, darbos dod viņam vel lielāku pamatni turpināt savu kampaņu. Rudenī nebūs Artuss uz kura novelt vainu par deputātu bumerangu, būs daudzi tie par kuriem paši sāšutēji būs nobalsojuši.

© 2009-2017 civciv ;)