Mobilly nav perfekts, nekad to neesam teicis. Turklāt tagad diemžēl kļuvis atkārtotu, dažādu uzbrukumu mērķis. Bet neesam arī (glorificēti?) liekēži. To var pārbaudīt palietojot līdzīgus pasaulē, vai nelaimes gadījumā vispār kādam interesē klienta bēda.Bieži nav pat kur piezvanīt https://t.co/b0oQp9 7 atbildes

Girts
(2022-07-06 16:04:04)
@twitter
Mobilly nav perfekts, nekad to neesam teicis. Turklāt tagad diemžēl kļuvis atkārtotu, dažādu uzbrukumu mērķis. Bet neesam arī (glorificēti?) liekēži. To var pārbaudīt palietojot līdzīgus pasaulē, vai nelaimes gadījumā vispār kādam interesē klienta bēda.Bieži nav pat kur piezvanīt https://t.co/b0oQp9
Girts
(2022-07-06 16:09:42)
@twitter
Tomēr arī ļoti gribas atvainoties visiem, kas vakar/aizvakar cieta Mobilly nestrādāšanas dēļ. Tā nebija jānotiek. Mums bija jābūt ātrākiem - jāminimizē visas uzbrukuma iespējas. 2 mēnešus spēlējām kaķu/peļu spēli, šoreiz nepaspējām, un apkarojot uz brīdi arī iegriezām kājā paši
Girts
(2022-07-06 16:15:12)
@twitter
Katrā ziņā, būt par upuri nav patīkami. Tas grauž morāli, pat fiziski. Noteikti darīsim max, lai tā netkārtotos vai vismaz kļūtu daudz sarežģītāk arī otrai pusei. Protams, gribētos, lai brīdī, kad uzbrūk, iecietīgāki arī citi. Mazāk soda, piemēram. Cerams, ka līdz tam izaugsim
Jānis Ziediņš
(2022-07-06 16:17:52)
@twitter
@GirtsS Jūs DDOSo? Nav vērts šajā laikā izmantot CloudFlare vai Azure DDOS aizsardzības iespējas?
Girts
(2022-07-06 16:19:41)
@twitter
@janisz Šobrīd jau viss šis ir. Mēs jau kopš maija bijām procesā, lai to ieviestu kopā ar mākoņpārēju. 17 gadus veidotas sistēmas ātri nepārbīdās uz pareizāku arhitektūru. Bet paspēja vēl ielekt pēdējos "caurumos". Burtiski dienu jautājums bija abās reizēs.
Girts
(2022-07-06 16:24:29)
@twitter
@janisz bet nu jā, protams, ka varēja ātrāk. un vajadzēja ātrāk. un arī precīzāk.
Girts
(2022-07-06 16:30:50)
@twitter
@EsEsmuTuEsmuEs Nav jau par ko atvainoties. Tik tas glorificētais liekēdis bišķi aizķēra. Taču paši vainīgi vien esam. Šī ir 3.reize krišanā šogad un visās varu teikt, ka mēs varējām izdarīt un bija jāizdara labāk. Vienīgi mierina, ka vēl lielāki un bagātāki pēdējā laikā arī grūši cīnās.
Austra Jāvalde-Dārziņa
(2022-07-06 16:43:03)
@twitter
@GirtsS Mobilly absolūtais episkums patiesībā nekad nav slēpies aplikācijā, bet gan uzņēmuma un komunikācijas kultūrā un Tu to šobrīd vēl vairāk pierādi. No kaut kā nestrādāšanas izvairīties nav iespējams. Bet cilvēcīgi par to stāstīt - ne vienmēr vienkārši. Un jums tas izdodas izcili.

© 2009-2017 civciv ;)