@slikts @ilz @LiepinLiva kā tieši ķiveres nepalīdz? 13 atbildes

Ints
(2022-06-29 12:14:00)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva kā tieši ķiveres nepalīdz?
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 12:22:55)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Sadursmēs ar auto vajadzētu tādas ķiveres kā ir motociklistiem, lai no tām būtu īpaša jēga, un velo ķiveres jebkurā gadījumā ir plāksteris uz tā, ka nav nodalītu ceļu
Ints
(2022-06-29 12:24:49)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva nodalīts ceļš un ķiveres. Laikam kaut kādi idioti. https://t.co/g3p5oCB3cM
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 12:35:26)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Londonā veloinfra ir bēdīgi slavena un tikai pēdējos gados uzlabojas, ķiveres tāpat nav obligātas, un varētu savākt gana daudz bildes no vietām, kur daudz brauc, un gandrīz nevienam nav ķiveres
Ints
(2022-06-29 12:36:56)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva "gandrīz nevienam". a vot, davai savāc gana daudz bilžu no vietām Rīgā, kur "vairāk nekā dažiem" ir ķiveres. Jo Rīgas veloinfra gan ir lieliskā stāvoklī :)
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 12:41:42)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Tāda arī ir visu "fikso ideju" par satiksmi jēga, ka var teikt "pats vainīgs", lai gan galvenās problēmas ir trūkstoša infra un nekontrolēti auto
Ints
(2022-06-29 12:48:24)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva un nē, arī ar sakārtotu infrastruktūru mums negadījumu skaits nebūtu kā labākajās Rietumeiropas valstīs, jo mūsu domāšana joprojām ir Austrumeiropā. Un šī, tik asā iestāšanās pret ķiverēm, ir viens no šiem piemēriem. neviens nesaka, ka vajag obligāti, bet tik asi iestāties p
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 13:06:26)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Atpalicība ir tas, ka sarunas par rīcībpolitiku ir par "fiksajām idejām" un "veselo saprātu" jeb to, kas ir pārliecinoši maz informētiem cilvēkiem
Ints
(2022-06-29 13:10:53)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva re kā, citās jomās saka: ja šī rīcība izglābs kaut vienu cilvēku, viss jau būs izdevies ar uzviju. Kad runa par velo ķiverēm "fiksas idejas" un "maz informēti cilvēki". No tā noprotu, ka, lietojot vairāk veloķiveres, smagi cietušo skaits pat palielināsies.
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 13:13:06)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Viltus drošības sajūta no velo ķiverēm ir pilnīgi iespējama, ieskaitot autovadītājus, kas tāpēc ietur mazāku distanci utt., un konsekvencei tās būtu jāprasa visiem satiksmes dalībniekiem
Ints
(2022-06-29 13:16:30)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva wow, autovadītāji ieturētu mazāku distanci no riteņbraucējiem tikai tāpēc, ka viņiem būtu ķiveres. vot, ja šī nav Austrumeiropas domāšana - no Tevis, kas tam tiešām tic, vai autovadītājiem, ja tam apakšā ir reāla statistika -, tad es nezinu, kas tas ir.
Ints
(2022-06-29 13:17:44)
@twitter
@slikts @ilz @LiepinLiva konsekvencei no autovadītājiem tiek prasītas drošības jostas. kāpēc mazāk aizsargātie pilnīgi nekā netiek aizsargāti?
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 13:31:22)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Tas ir pētīts, ka mašīnas brauc tuvāk un pārvērtē ķiveru aizsardzību, un vietās, kur ķiveres ir padarītas par obligātām, īsta ieguvuma nav bijis, un minimālais iespējamais ieguvums no tām novērš uzmanību no degošajām problēmām kā nodalītas infras trūkums https://t.co/qPu
Reinis Ivanovs
(2022-06-29 13:33:04)
@twitter
@vitaamiins @ilz @LiepinLiva Drošības jostas ir nesalīdzināmi iedarbīgākas, un konsekvence būtu prasīt ķiveres visiem satiksmē nevis padarīt velo neērtāku un nepievilcīgāku

© 2009-2017 civciv ;)