Mazliet nesaprotu to pasīvo agresiju pret valsts atbalstu elektro mašīnu iegādei arī dārgākām mašīnām. Dārga vai lēta, galvenais, ka degvielas auto nomainīts uz elektro. Turklāt izskatās, ka viss fonds pat netiks izmantots. https://t.co/THQlnvHkRN 14 atbildes

Māris Reliņš
(2022-06-20 16:42:36)
@twitter
Mazliet nesaprotu to pasīvo agresiju pret valsts atbalstu elektro mašīnu iegādei arī dārgākām mašīnām. Dārga vai lēta, galvenais, ka degvielas auto nomainīts uz elektro. Turklāt izskatās, ka viss fonds pat netiks izmantots. https://t.co/THQlnvHkRN
@normis@toot.lv
(2022-06-20 16:43:55)
@twitter
@MarisRelins Latvietim skaudība ir asinīs. Labāk lai nevienam nedod, nekā kaimiņam
Māris Reliņš
(2022-06-20 16:44:30)
@twitter
@normis tas tak ir forši, ja kāds paņem teslu nevis 4litrīgu bentliju.
Agris Krusts
(2022-06-20 16:49:48)
@twitter
@MarisRelins Valstij nevajag piemaksāt par to, ka kāds pērk jaunu auto. Vienalga kāda degviela. Turklāt tas ierobežojums “luksus” auto 50k+PVN ir īpaši muļķīgs. Tajā neikļaujas budžeta ražotāju pilnpiedziņas auto
Māris Reliņš
(2022-06-20 16:53:04)
@twitter
@agris_krusts 60k+PVN. AWD pāris modeļi ir gan. Tas pats Volvo Recharge 58k https://t.co/U1KIzqP81B
Māris Reliņš
(2022-06-20 16:54:57)
@twitter
@agris_krusts man čujs vispār saka, ka lielākā daļa jaunu mašīnu tomēr tiek iegādātas uz juridiskām personām. Uz tām šis neattiecas.
Agris Krusts
(2022-06-20 16:55:49)
@twitter
@MarisRelins Pilnpiedziņas Nissan Ariya un Hyunday ionic 5 ir virs 59k ar PVN, kas ir “luksus” auto slieksnis un tad tos nav izdevīgi pirkt uzņēmumiem. Arī atbalsts par šādiem nepienākas
Māris Reliņš
(2022-06-20 16:58:47)
@twitter
@agris_krusts jāpēta, nezinu, tas kas man jaunums no tā sižeta - auto "bāzes" versijai jabut zem 60k ar pvn. Ja "bāze" ir letākā versija konkrētam modelim, tad zem tiem 60k ar pvn parakstās arī tas pats ionic 5.
Agris Krusts
(2022-06-20 17:02:55)
@twitter
@MarisRelins Juridiskām personām “luksus” auto slieksnis 50k+PVN ir ļoti nozīmīgs. Un ir daudz budžeta klases auto, kas tam ir pāri. Atceļot to vai palielinot elektriauto, tie pārdotos daudz lielākā skaitā bez jebkāda papildus atbalsta
Māris Reliņš
(2022-06-20 17:03:52)
@twitter
@agris_krusts jā, piekrītu šim. bet vislabāk butu atcēluši pvn elektro auto, uzreiz būtu elektro auto bums, ja vien tas ir pašmērķis.
Agris Krusts
(2022-06-20 17:10:07)
@twitter
@MarisRelins Mērķis Latvijas šī brīža elektro auto atbalstam ir dīleru biznesu atbalsts
Māris Reliņš
(2022-06-20 17:11:16)
@twitter
@agris_krusts Dīleriem jau nav ko tirgot, tik tagad dzirdu, ka maaazliet VW grupas uzlabojas piegādes.
Agris Krusts
(2022-06-20 17:13:19)
@twitter
@MarisRelins Pārdodot elektro auto, dīleriem ir mazākas iespējas nopelnīt uz apkopēm, salīdzinot ar iekšdedzes.
Māris Reliņš
(2022-06-20 17:34:01)
@twitter
@agris_krusts es laikam nezinu kas ir daudz vai maz. man pie 50k tagad bija dārgāka apkope. nedomāju, ka elektro auto bus diži lētāk
Agris Krusts
(2022-06-20 17:44:50)
@twitter
@MarisRelins Man līdz kaut kādiem 125k km apkopes kopā ir izmaksājušas nedaudz vairāk kā 700 EUR. iekšdedzes dzinēja auto ar automātisko ātrumkārbu, vienā apkopē ko līdzīgu var savākt

© 2009-2017 civciv ;)