Vienmēr šķitis, ka CSDD elektroauto lādētājos cenu noteikt par minūti ir pagalam muļķīgi. Maksājot par kWh, ir finansiāla motivācija nodrošināt ātrāku uzlādi, kas ir labi visiem: cilvēkiem mazāk jāgaida, bet stacija var apkalpot vairāk auto. Pietam, laiks ir tik abstrakts. https://t.co/O9uKMA1Mmu 3 atbildes

Kristaps A.
(2022-05-12 02:10:09)
@twitter
Vienmēr šķitis, ka CSDD elektroauto lādētājos cenu noteikt par minūti ir pagalam muļķīgi. Maksājot par kWh, ir finansiāla motivācija nodrošināt ātrāku uzlādi, kas ir labi visiem: cilvēkiem mazāk jāgaida, bet stacija var apkalpot vairāk auto. Pietam, laiks ir tik abstrakts. https://t.co/O9uKMA1Mmu
Gints Kiršteins
(2022-05-12 03:58:58)
@twitter
@PienaZupa Tie kam nav EV bieži tā domā, bet es uzskatu, ka laiks ir ļoti laba mērvienība un labi strādā.
Kristaps A.
(2022-05-12 04:25:55)
@twitter
@gkirstei Bet tad kur ir motivācija uzstādīt ātrākus lādētājus, ja ar lēnāku par pilnu uzlādi var nopelnīt vairāk, jo auto stāv ilgāk?
@normis@toot.lv
(2022-05-12 07:30:08)
@twitter
@PienaZupa @gkirstei Realitāte ir tieši pretēji. Cilvēki atstāj mašīnas pie kWh tarifa lādētājiem (Elektrum) uz 3 stundām, aizņemot lādētāju. Savukārt tur, kur kur maksā par laiku (eCSDD), nekad nav ilgi jāgaida, jo cilvēks brauc projām, tiklīdz lādēšanas jauda krītas un sāk palikt dārgi

© 2009-2017 civciv ;)