Sociālo mediju satura veidotājs īstenībā būtu kopīraiteris, bet, ja saturs ir ne tikai jācep, bet arī jādomā par nedaudz lielāku bildi, tas būtu digitālo sabiedrisko attiecību speciālists. Tas tā – pārdomas, kas radušās pamanot dažādos darba sludinājumus manā nozarē. 6 atbildes

Māris Antons
(2022-05-10 14:20:00)
@twitter
Sociālo mediju satura veidotājs īstenībā būtu kopīraiteris, bet, ja saturs ir ne tikai jācep, bet arī jādomā par nedaudz lielāku bildi, tas būtu digitālo sabiedrisko attiecību speciālists. Tas tā – pārdomas, kas radušās pamanot dažādos darba sludinājumus manā nozarē.
Māris Antons
(2022-05-10 14:20:00)
@twitter
Ja tiek sagaidīta pavisam inavotoriska pieeja, tas jau pavelk uz radošā (digitālā?) direktora pusi.
@normis@toot.lv
(2022-05-10 14:23:45)
@twitter
@MarisAntons Dream on
Māris Antons
(2022-05-10 14:24:04)
@twitter
@normis Par ko tieši?
@normis@toot.lv
(2022-05-10 14:24:49)
@twitter
@MarisAntons Nu nez, pārāk augstu cel šādu amatu
Māris Antons
(2022-05-10 14:30:01)
@twitter
@normis Lai tas tvīts kalpo par iedvesmu kādam pieņemt darbā profesionāli un pacelt latiņu, jo šobrīd es nevaru nosaukt nevienu uzņēmumu, kura saturs sociālajās platformās vismaz pusi laika nebūtu trash.
@normis@toot.lv
(2022-05-10 14:45:51)
@twitter
@MarisAntons Tāpēc jau arī rakstīju. Visi to uztver par lietu, ko var darīt jebkurš, daudz maz domājošs darbinieks, brīvajos brīžos

© 2009-2017 civciv ;)