@saliktengriba Klau, 1) mocis bija blakus un tajā brīdī ātrumu nepārkāpa 2) auto vnk rāva pa labi bez pagriezina un jebkā cita. Kaut ar 200 tas mocis brauktu, tāds manevrs no autovadītāja ir pilnīgi vājprātīgs. 6 atbildes

Armands
(2022-05-03 15:24:32)
@twitter
@saliktengriba Klau, 1) mocis bija blakus un tajā brīdī ātrumu nepārkāpa 2) auto vnk rāva pa labi bez pagriezina un jebkā cita. Kaut ar 200 tas mocis brauktu, tāds manevrs no autovadītāja ir pilnīgi vājprātīgs.
Armands
(2022-05-03 15:40:07)
@twitter
@saliktengriba Jā, ja auto manevra brīdī nepaskatās blakus, moto tur necik nav vainīgs. Mani šādi ir n reizes mēģinājuši nospiest. Pačukstēšu, ka labākais veids, kā no tā izvairīties ir nekad nebūt blakus auto, respektīvi, visu laiku pārkāpt ātrumu un, ja brauc virsū, piegāzēt.
Mārtiņš Lūsis
(2022-05-04 11:22:05)
@twitter
@saliktengriba Ātrums nebija tik graujošs, lai šādi notiktu. Vienkārši autovadītājs nebija pietiekami koncentrējies. To es saku kā autovadītājs. Kā jau cits minēja - abi ilgstoši brauca diezgan līdzīgā ātrumā.
Kristaps Skutelis
(2022-05-04 11:51:13)
@twitter
@saliktengriba Foršs video. Motociklists visu dara samērā pareizi un forši, ka arī Audi vadītājs saprata savu kļūdu un spēja atvainoties mazāk aizsargātajam satiksmes dalībniekam.
Kristaps Skutelis
(2022-05-04 12:03:54)
@twitter
@saliktengriba Tu taču spēj saskatīt atšķirību starp abiem video? ;)
Pēcis_⒰⒪⒮⒤⒮
(2022-05-04 13:09:14)
@twitter
@thearmi @saliktengriba Kurš Rīgā vispār slēdz pagriezienus?!
Jānis Ramāns
(2022-05-04 22:45:11)
@twitter
@saliktengriba Respekts abiem, ka spēja atzīt kļūdu, savākt emocijas un atvainoties kā cilvēki. Esmu gan vēl visai nepieredzējis moto braucējs, bet to, ka kāds no stūķa brauks iekšā brīvajā joslā, tur var jau pirms krustojuma paredzēt.. un drošāk tad ātrumu samazināt nevis mukt no aklās zonas.

© 2009-2017 civciv ;)