Nevajag izplatīt muļķības. Šī nav nekāda valsts nauda, atbalsta programma tiek finansēta no Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta (EKII). https://t.co/Yj1bH1knMp 7 atbildes
@normis@toot.lv (2022-04-28 20:49:25) |
Nevajag izplatīt muļķības. Šī nav nekāda valsts nauda, atbalsta programma tiek finansēta no Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta (EKII). https://t.co/Yj1bH1knMp | ||
@normis@toot.lv (2022-04-28 20:49:57) |
T.i. To nekam citam nevar izmantot. | ||
Aleksejs Mjaliks (2022-04-28 20:50:53) |
@normis Sabiedriskā transporta elektrifikācijai? | ||
@normis@toot.lv (2022-04-28 20:51:26) |
@amjaliks Pietiks arī tai, tur naudas ir vairāk kā elektro auto pircēju | ||
@normis@toot.lv (2022-04-28 20:51:51) |
@amjaliks “Atbalsta programmas kopējais budžets ir 10 milj. eiro” | ||
Aleksejs Mjaliks (2022-04-28 20:56:12) |
@normis Nez vai privātais transports ir tiešām vienīgais veids, kā lietderīgi izmantot 10 milj., kas paredzēt izmešu mazinošu pasākumu īstenošanai? | ||
@normis@toot.lv (2022-04-28 20:57:50) |
@amjaliks Tas jau ir tikai maza daļa, rekur pārejie pasākumi https://t.co/DO5rSZyNfM | ||
Reinis Ivanovs (2022-04-29 00:08:11) |
@normis Lietuva to izmantoja ne tikai elektroauto atbalstam, un VARAM atsaucās uz to kā piemēru, bet noklusēja atbalstu citam transportam |