"Nafta no Krievijas (Urals) tiek iekrauta Aframax tankkuģos Primorskas ostā vai Ust Lugas ostā, lai pēc tam ar īsiem maršrutiem to nogādātu Hamburgā un Roterdamā. Taču, ja Eiropa boikotē Krievijas naftu, ..." 10 atbildes

cosmix
(2022-04-08 22:40:45)
@twitter
"Nafta no Krievijas (Urals) tiek iekrauta Aframax tankkuģos Primorskas ostā vai Ust Lugas ostā, lai pēc tam ar īsiem maršrutiem to nogādātu Hamburgā un Roterdamā. Taču, ja Eiropa boikotē Krievijas naftu, ..."
cosmix
(2022-04-08 22:40:45)
@twitter
"... Krievijai nāksies savu naftu uz Āziju transportēt pa daudz mazāk efektīviem maršrutiem. Nafta ir jāsūknē, naftas atradnēm nepatīk tikt izslēgtām un ieslēgtām, un jaunu cauruļvadu uz Āziju nav. Krātuvju jauda kādu laiku var uzņemt Krievijas ražošanas pārpalikumu, bet, ..."
cosmix
(2022-04-08 22:40:46)
@twitter
".. kad krātuves piepildīsies, nafta būs jāpārved. Bez cauruļvadiem vienīgais veids, kā Krievijas naftu pārvietot uz Ķīnu, būs izmantot kuģus, un te viss kļūst sarežģītāk: transportēt naftu tālajos reisos ar Aframax tankkuģiem nav ekonomiski izdevīgi. ..."
cosmix
(2022-04-08 22:40:46)
@twitter
"Ja Eiropa vairs nevēlas Krievijas naftu un Krievijas naftai ir vajadzīgs noieta tirgus, un šis tirgus ir pircējs Ķīnā, tad Ķīnai būs nepieciešams vairāk VLCC tankkuģu, lai saņemtu naftu no Primorskas un Ust Lugas."
cosmix
(2022-04-08 22:40:47)
@twitter
"Aptuveni 1,3 miljoni barelu naftas tiek nosūtīti no Primorskas un Ust Lugas uz Eiropu ar Aframax tankkuģiem, un šie braucieni aizņem nedēļu vai divas. Ja Krievijai tagad ir jāpārved tāds pats naftas daudzums nevis uz Eiropu, bet gan uz Ķīnu, pirmā loģistikas problēma ir tā, ..."
cosmix
(2022-04-08 22:40:47)
@twitter
"... ka tā nevar iekraut Urals uz VLCC Primorskā vai Ust Lugā, jo šīs ostas nav pietiekami dziļas, lai tajās varētu piestāt VLCC. Krievijai vispirms būs jānogādā Aframax kuģi uz kādu no ostām, lai veiktu STS naftas pārkraušanu (naftas pārkraušana no kuģa uz kuģi) uz VLCC kuģiem."
cosmix
(2022-04-08 22:40:48)
@twitter
"Jēlnaftas STS pārkraušana aizņems vairākas nedēļas, un pēc pārkraušanas VLCC kuģis divus mēnešus kuģos uz austrumiem, izkraus un dosies atpakaļ uz Baltijas jūru, kas arī prasīs divus mēnešus."
cosmix
(2022-04-08 22:40:49)
@twitter
"Konservatīvi rēķinot, Krievijas jēlnafta ceļoja aptuveni nedēļu vai divas, pirms tā kļuva par degvielas avotu saimnieciskajai darbībai (laiks, kas bija nepieciešams, lai aizpeldētu ar mazākiem Aframax tankkuģiem no Primorskas uz Hamburgu), un tagad ..."
cosmix
(2022-04-08 22:40:49)
@twitter
".. tai būs jāceļo vismaz četrus mēnešus, pirms tā kļūs par degvielas avotu saimnieciskajai darbībai. 80 VLCC kuģi, kuru pasaulē drīzumā pietrūks, veido aptuveni 10 % no pasaules VLCC jaudas, tostarp 50 VLCC kuģi, kas kuģo ar Irānas karogu (NIOC) un pašlaik tiek izmantoti.."
cosmix
(2022-04-08 22:40:50)
@twitter
".. peldošai uzglabāšanai, tāpēc Krievijas jēlnaftas maršruta maiņa apgrūtinās vairāk nekā 10 % no pasaules VLCC jaudas. Tam ir ietekme uz finansēšanas tirgiem: kā redzams iepriekš minētajā piemērā, naftas pārvadājumu finansēšanai būs vajadzīgi četri mēneši, nevis divas nedēļas,"
cosmix
(2022-04-08 22:40:51)
@twitter
".. un, tā kā naftas cenas ir pieaugušas, VLCC kuģu uzpildīšanai būs nepieciešams vairāk naudas, kas nozīmē vairāk nosacītu aizņēmumu uz daudz ilgākiem termiņiem." /end

© 2009-2017 civciv ;)