Interesē IT un datortīkli? @mikrotik_com meklē softa testētāju / tehniskā atbalsta speciālistu https://t.co/hcN6LAWwlM 8 atbildes

@normis@toot.lv
(2022-04-06 12:10:02)
@twitter
Interesē IT un datortīkli? @mikrotik_com meklē softa testētāju / tehniskā atbalsta speciālistu https://t.co/hcN6LAWwlM
Kristaps Skutelis
(2022-04-06 12:22:23)
@twitter
@normis @mikrotik_com Tad jūs meklējat tehniskā atbalsta speciālistu VAI programmatūras testētāju? :)
@normis@toot.lv
(2022-04-06 12:22:47)
@twitter
@krizdabz @mikrotik_com Te tas ir all in one pasākums
@normis@toot.lv
(2022-04-06 12:23:32)
@twitter
@krizdabz @mikrotik_com Laikam jāpaskaidro, ka mums nav "helpdesks". Te tas support darbs ir atkārtot klienta problēmu, varbūt uzdot jautājumu epastā. Tas nav "tet anete" darbs.
Kristaps Skutelis
(2022-04-06 12:24:56)
@twitter
@normis @mikrotik_com Tad šie nav testētāji. Bet tādi advancētāki atbalsta cilvēki.
Jānis Lācis
(2022-04-06 12:35:40)
@twitter
@krizdabz @normis @mikrotik_com Atbalsta speciālists, cik saprotu, varētu pateikt, kā kas ir jādara, un, ko esi izdarījis nepareizi… Bet šeit, cik saprotu, ir runa par programmatūras testētāju, kurš mēģina atkārtot visas tevis veiktās darbības un atrast kļūdu programmatūrā. Ir liela atšķirība.
@normis@toot.lv
(2022-04-06 12:37:19)
@twitter
@Lidotajs @krizdabz @mikrotik_com Jā, mēs nevienam nepalīdzam konfigurēt neko. Ja ir konkrēts report no klienta, ka ir bugs, tad tas ir jāatkārto uz dažādām versijām un iekārtām un jānodod setups izstrādātājiem, lai labo. Pie vajadzibas, jāziņo klientam par rezultatu, vai japajautā papildus info
Edgars Koroņevskis
(2022-04-06 13:18:16)
@twitter
@normis @krizdabz @mikrotik_com testē uz lietotājiem? Tad gan sanāk, ka divi vienā :)
@normis@toot.lv
(2022-04-06 13:45:08)
@twitter
@koronevskis @krizdabz @mikrotik_com Nē, testē lietotāju ziņotas problēmas

© 2009-2017 civciv ;)