Otro reizi pasūtinājām @RimiLatvija preces pašsavākšanai. Jautājums pieredzējušākiem: tā spēle «ko mums šoreiz neielika?» ir vienmēr jāspēlē? Un ko darīt, ja spēli iziet un konstatē, ka čupiņa ar pasūtīto nav ielikta, kaut gan ir apmaksāta? Uz norādīto epastu neviens nereaģē. 9 atbildes

Sergejs Bižāns
(2022-01-22 21:19:48)
@twitter
Otro reizi pasūtinājām @RimiLatvija preces pašsavākšanai. Jautājums pieredzējušākiem: tā spēle «ko mums šoreiz neielika?» ir vienmēr jāspēlē? Un ko darīt, ja spēli iziet un konstatē, ka čupiņa ar pasūtīto nav ielikta, kaut gan ir apmaksāta? Uz norādīto epastu neviens nereaģē.
@normis@toot.lv
(2022-01-22 21:21:30)
@twitter
@mrserge @RimiLatvija Naudu automātiski atdos. Vēl, pasūtot var norādīt vai gribi lai aizvietot ar līdzīgu, vai negribi (un tad atmaksā starpību)
Armands
(2022-01-22 21:22:06)
@twitter
@mrserge @RimiLatvija Labāk Barbora ar piegādi mājās, man ir bijušas tikai extra preces. Vai zināmi iztrūkumi, kas tiek atmaksāti.
Sergejs Bižāns
(2022-01-22 21:22:53)
@twitter
@normis @RimiLatvija Tad tā spēle vienmēr jāspēlē?
@normis@toot.lv
(2022-01-22 21:26:39)
@twitter
@mrserge @RimiLatvija Nu man pašam nav gadījies, ka kaut kā nebūtu. Tev nepaveicās
Māris Reliņš
(2022-01-22 21:36:24)
@twitter
@mrserge @RimiLatvija Ja tu runā par rimi drive. Tad pie sms atnākšana apskati epastu, redzēsi, kas nav bijis. Pie savākšanas var ieskriet veicī kādu alternatīvu ātri paķert. Starpibu protams atmaksā. Man lielas, ka pat visai ātri.
Juris
(2022-01-22 21:37:02)
@twitter
@mrserge @normis @RimiLatvija Pa lielam regulāri. Vēl viņiem ir niķis aizstāt neesošo produktu ar kaut ko pilnīgi citu. Reāls piemērs no dzīves: pasūtīja suši paklājiņu, atveda veselu čupu ar irbulīšiem. Obligāti jāliek tas "neaizstāt" ķeksis pie visa.
Sergejs Bižāns
(2022-01-22 21:38:17)
@twitter
@normis @RimiLatvija No kura RIMI tu sūtini? Moš mums neiet, jo abas reizes esam no Brieža ielas rimčika ņēmuši un tā ir personāla problēma.
@normis@toot.lv
(2022-01-22 21:40:18)
@twitter
@mrserge @RimiLatvija Man te ir Aleja tuvāk, tur iespējams mazāk cilvēku apgrozās un tāpēc mazāk izpērk
Mārtiņš Bruņenieks
(2022-01-22 22:40:18)
@twitter
@mrserge @RimiLatvija Zvani uz klientu servisu, ir vairākas reizes darīts. Nesāpīgi.

© 2009-2017 civciv ;)