Un atkal @DPDLatvia pierāda, ka viņu apkalpošanas serviss ir zemē metams... 8 dienas atpakaļ paku nespēja iebāzt pakomātā, aizveda atpakaļ uz šķirotavu un ne man, ne arī pārdevējam par to nepaziņoja... Nu vai nav idiotu bars? Vienam bērnam prieka vietā laikam būs asaras. 3 atbildes

Jānis Rubļevskis
(2021-12-23 09:38:15)
@twitter
Un atkal @DPDLatvia pierāda, ka viņu apkalpošanas serviss ir zemē metams... 8 dienas atpakaļ paku nespēja iebāzt pakomātā, aizveda atpakaļ uz šķirotavu un ne man, ne arī pārdevējam par to nepaziņoja... Nu vai nav idiotu bars? Vienam bērnam prieka vietā laikam būs asaras.
Edgars Koroņevskis
(2021-12-23 09:43:39)
@twitter
@JanisRublevskis @DPDLatvia Jūtu līdzi. Man nesen bija identiska situācija. Tikai kad pats sāku interesēties, tad paziņoja, ka kurjers piegādās, jo izrādās paka par lielu pakomātam. Saņēmu paku kādas 10 dienas vēlāk, nebija tik kritiski, bet iespaids sabojāts.
Jānis Rubļevskis
(2021-12-23 09:48:24)
@twitter
@koronevskis @DPDLatvia nu tur jau tā problēma - atsūtīt 10 liekas sms var, bet kad tiešām viena sms izšķirtu kaut ko, tad tādu atsūtīt nevar. Ja es sāktu rīkoties jau pirms 8 dienām, tad to paku man varētu piegādāt kurjers.
Edgars Strods
(2021-12-23 09:59:38)
@twitter
@JanisRublevskis @DPDLatvia Man DPD atgrieza sūtījumu no Vācijas, kuru sūtīju uz DPD Pick-Up punktu, ko biju izvēlējies no viņu saraksta. Atgriešanas iemesls? Nepareiza gala adrese… Priekškars.

© 2009-2017 civciv ;)