Dīvains raidījums par elektro auto. Elektro auto ir pārāk dārgs, bet tai pat laikā kopējās izmaksas tam ir mazākas. Dīvaina loģika. https://t.co/RpY2opBAlX 19 atbildes

Agris Krusts
(2021-10-25 15:09:38)
@twitter
Dīvains raidījums par elektro auto. Elektro auto ir pārāk dārgs, bet tai pat laikā kopējās izmaksas tam ir mazākas. Dīvaina loģika. https://t.co/RpY2opBAlX
Agris Krusts
(2021-10-25 15:12:53)
@twitter
Turklāt, ja elektro auto kopumā ir lētāks par iekšdedzes dzinēja auto, kāpēc tik daudzi dīc pēc valsts atbalsta? Atbalstu nekādā gadījumā nevajadzētu dot. Īpaši tādā formātā, kā valsts to tagad plāno darīt - iedot naudu dīleriem, lai tie dažus gadus ilgāk izdzīvo
Kristaps Skutelis
(2021-10-25 15:15:32)
@twitter
@agris_krusts Nopirkt dārgi. Pēc tam your mileage may vary :)
Artis Schlossberg
(2021-10-25 15:18:44)
@twitter
@agris_krusts Tas ir dīvains raidījums, neatkarīgi no aplūkojamās tēmas.
Agris Krusts
(2021-10-25 15:20:02)
@twitter
@krizdabz Šomēnes ir 4 gadi kopš nopirku pirmo elektro auto. Finansiāli grūti iedomāties izdevīgāku auto pirkumu. Pat defenderi, kuriem cena ceļas, ir dārgāki ikdienā.
Kristaps Skutelis
(2021-10-25 15:23:01)
@twitter
@agris_krusts Bet tas nemaina faktu, ka nopirkt elektroauto ir dārgi.
Kristaps Skutelis
(2021-10-25 15:23:39)
@twitter
@agris_krusts Bet es piekrītu, ka šis raidījums būtu bijis skatāmāks, ja manā vietā būtu varējuši atrast kādu runātīgu EV noliedzēju.
Agris Krusts
(2021-10-25 15:28:42)
@twitter
@krizdabz Dārgi, bet izdevīgi. Kopumā man Leaf izmaksā, visticamāk, lētāk, piemēram, ja tā vietā būtu pircis 5 gadīgu golfu vai līdzīgas klases auto un ar to nobrauktu 3-4 gadus pa 30-40k gadā
Agris Krusts
(2021-10-25 15:48:35)
@twitter
@krizdabz Par šo arī brīnījos. Galīgi neiederējies kā šādu auto noliedzējs. Īpaši pret elektro auto fanu
Kristaps Skutelis
(2021-10-25 16:01:32)
@twitter
@agris_krusts Mazās Latvijas problēmas. Beigās sanāca tā, kā komentāros rakstīja - mēs abi ar @Kamons parunājām par to, cik forši ir elektroauto :D
Agris Krusts
(2021-10-25 16:04:08)
@twitter
@krizdabz @Kamons Turklāt neviens no jums nav tipisks elektro auto lietotājs. Tagad Rīgā ar uzlādi problēmu nav vispār, jo CSDD ir uzstādījis daudz jaunu uzlādes staciju. Problēma ir ar Latvenergo, kurš ½ gadu nevar lietotni sataisīt, lai no iPhone var samaksāt.
Kristaps Skutelis
(2021-10-25 16:11:35)
@twitter
@agris_krusts @Kamons Jā, arī tas.
Eliks
(2021-10-25 16:37:56)
@twitter
@krizdabz @agris_krusts Hahaha... tas raidījums parāda mūsu sabiedrības esenci. 45 minūtes visnotaļ kompetents blogeris, pieredzējis +10gadu ev īpašnieks, auto asociācijas prezidents un elektroindustrijas eksperts apgāž mītus, argumentē, pierāda, bet 6 grūtgalvji no auditorijas kā netic, tā netic!
Kristaps Skutelis
(2021-10-25 16:44:25)
@twitter
@Eliks @agris_krusts Nav arī viss tik vienkārši. Man gan patika tas eksperta komentārs, ka ārpus Rīgas pagaidām par šo tēmu var pārlieku neiespringt. Kas ir taisnība.
Mareks Matisons™
(2021-10-25 18:44:15)
@twitter
@Eliks @krizdabz @agris_krusts Es kā ieraksta laikā atvasarā, tā arī līdz šim neesmu spējis sadzirdēt argumentu + ārkārtas dienestu "elektrifikācijai" (: PIedevām (baidos samelot) jaunajā VUGD tipveida bāzes projektā elektrouzlāde depo vajadzībām, šķiet, nav paredzēta. #grūtgalvis
Eliks
(2021-10-25 18:49:06)
@twitter
@marruciic @krizdabz @agris_krusts Marek, tev šķiet, ka EV pēc desmit gadiem būs tādi paši kā šodien? Ieskaitot operatīvo transportu, sabiedrisko, kravas transportu, kuģus, lidmašīnas u.t.t.? Runājot šodienas terminos, protams ka VUGD paliks dīzelis, bet pēc 10-15 gadiem dīzelis būs muzeja eksponāts
Mareks Matisons™
(2021-10-25 18:53:58)
@twitter
@Eliks @krizdabz @agris_krusts Arī pēc 10 gadiem Latvijā (: Domāju esi apmeklējis tās vietas, ko Rīgas kundziņi kautri sauc par provinci, bet godīgāk būtu teikt - dziļā nekuriene. Rezerves transporta līdzeklim patiesai ārkārtas situācijai, tuvāko 10 gadu laikā tiešām neredzu e-auto kā opciju.
Agris Krusts
(2021-10-25 18:59:39)
@twitter
@marruciic @Eliks @krizdabz Bez elektrības arī dīzeļdegvielu neiepildīt. Elektrība ir pat pateicīgāka - enerģiju var pats uzražot, atšķirībā no degvielas. Un ja ilgu laiku nebūs elektrības, auto uzpilde būs mazākā problēma
Eliks
(2021-10-25 21:10:01)
@twitter
@marruciic @krizdabz @agris_krusts Te ir vairāki momenti. 1. Nav jau baigi izvēles, ja mēs kaut spiestā kārtā nenomainīsim degvielas veidu, pēc 30 gadiem būs totāls energo krahs. 2. Šobrīd ev attīstībā ir iepludināts tik daudz, ka 10 gadu progress nākotnē ir nepielīdzināms pagātnes tempiem. 3. Polit
Mareks Matisons™
(2021-10-25 21:15:15)
@twitter
@Eliks @krizdabz @agris_krusts Tas gan.. Kā jau iepriekš minēju arī pārraidē - visi ✅ par auto privātā sektorā. Citās jomās - nedaudz vēl iepaliek piedāvājums. Mūsu pašu VARAM strādā pie fondu plūsmas novadu elektro busiem (16 vietas+)2021-2027. Pagaidām tādus piedāvā tikai Mercedes (eSprinter), ja

© 2009-2017 civciv ;)