Not cool. Tēmēt konkurentu nosaukumus (izmantot kā atslēgas vārdus, pie kuriem parādīt sava zīmola reklāmu) ir ok, bet brutāli izmainīt vienu burtu un tādā veidā čakarēt lietotāju, ir kretīnisms. Turpat zemāk sportland visu dara pareizi. https://t.co/VGfVRLIkXX 5 atbildes

Māris Antons
(2021-10-01 12:13:12)
@twitter
Not cool. Tēmēt konkurentu nosaukumus (izmantot kā atslēgas vārdus, pie kuriem parādīt sava zīmola reklāmu) ir ok, bet brutāli izmainīt vienu burtu un tādā veidā čakarēt lietotāju, ir kretīnisms. Turpat zemāk sportland visu dara pareizi. https://t.co/VGfVRLIkXX
@normis@toot.lv
(2021-10-01 12:47:24)
@twitter
@MarisAntons Pastāsti vairāk, kas te notiek? Meklēji pulsometru, kāda viņiem jēga rakstīt gramatiski nepareizi?
Māris Antons
(2021-10-01 12:50:36)
@twitter
@normis Es meklēju pulsometru kā zīmolu. Ir tas veikals. Un viņi grib parādīt savu gudro pulksteņu kategoriju tiem, kas tos meklē, jo acīmredzot meklē pietiekoši, lai kaut kādi kliki sanāktu.
@normis@toot.lv
(2021-10-01 12:56:05)
@twitter
@MarisAntons bet kāpēc viņi nevarēja to kategoriju nosaukt "pulsometri", jo tā ir pareizi? Kur prikols lietot nekorekti? Tāpat tak tā ir apmaksāta reklāma, arī pareizais vārds būtu augšā
Māris Antons
(2021-10-01 13:02:27)
@twitter
@normis Iespējams, ka baidās, ka Google nepieņems argumentu, ka pulsometrs ir arī sugas vārds, nevis tikai zīmola nosaukums, jo kā atslēgas vārdu konkurentu izmantot drīkst, bet reklāmas tekstā likt nedrīkst. Viņu links arī neved uz pulsometriem. Nav smuki un neredzu ieguvumus tur.
Master
(2021-10-01 13:12:05)
@twitter
@normis @MarisAntons Tāpēc, ka ir ļoti daudz cilvēku, kas nezina kā ir pareizi šis vārds. Un tos arī šis nepareizais keyword search noķer un iespējams jauns klients pārdevējam

© 2009-2017 civciv ;)