Šs nav normāli. Brīvības iela jāpadara pēc iespējas nedraudzīgāka tranzītam. https://t.co/UBIvgBfP08 32 atbildes

Miks Latvis
(2021-09-29 02:20:39)
@twitter
Šs nav normāli. Brīvības iela jāpadara pēc iespējas nedraudzīgāka tranzītam. https://t.co/UBIvgBfP08
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 06:20:19)
@twitter
@MiksLatvis Kur loģika?
Miks Latvis
(2021-09-29 06:22:05)
@twitter
@MarisAIsknis Kāds labums nesties cauri Rīgai, ja man vajag tikt uz Siguldu? Rīdzinieki tikai iegūtu, ja caurbraucēji kļūtu par apkārtbraucējiem
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 06:26:56)
@twitter
@MiksLatvis Tu laikam sen neesi braucis pa Rīgas apvedceļu. Un jebkādu uzlabojumu vietā piedāvā situācijas pasliktināšanu. Kur loģika?
Jānis Ziediņš
(2021-09-29 06:29:59)
@twitter
@MiksLatvis @MarisAIsknis Kamēr nebūs apvedceļš gatavs ar 2+2, tikmēr gan centrs, gan Lubānas/Dienvidu tilta ceļš būs ātrāks. Apvedceļš ir iela, ar sastrēgumiem un lēnu satiksmi.
Miks Latvis
(2021-09-29 06:33:08)
@twitter
@MarisAIsknis Visu vasaru braukāju Jūrmala-Sigulda. Dažādos variantos. Pa apvedceļu tiešām tikai 1-2 reizes gadā. Biežāk caur centru, vai gar IKEA. Tas, ka cauri centram izbraukt ir ātrāk un ērtāk ir kļūda, kuru jālabo. Apkārtbraukšana jāpadara ērtāka un izdevīgāka.
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 06:51:25)
@twitter
@MiksLatvis Bet ne jau uz situācijas pasliktināšanas rēķina. Tā vietā, lai piedāvātu uzlabot apvedceļus (patiesībā šis jau notiek), Tu piedāvā sačakrēt Brīvības ielu. Kur loģika?
Miks Latvis
(2021-09-29 06:55:33)
@twitter
@MarisAIsknis Kamēr nav burkāna, tikmēr ir ar mietu jādzen no Brīvības ielas ārā :)
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 07:10:56)
@twitter
@MiksLatvis Es tomēr gribu saprast, kā tu to redzi kopainā. Brīvības iela, attiecīgi arī visas paralēlās ielas Teikā un Juglā stāv. Cilvēki sāk apbraukt sastrēgumus caur māju pagalmiem. Apvedceļš arī stāv. Visi priecīgi un apmierināti. Tā?
Miks Latvis
(2021-09-29 07:20:32)
@twitter
@MarisAIsknis Samazinot caurbraukšanas ātrumu, vai uzliekot maksu par caurbraukšanu sastrēgumiem nevajadzētu rasties. Ja sastrēgums jau ir radies, tad nav starpības vai stāv blakus zīmei 50 vai 30. Tie, kas kuļas pa pilsētu būtu ieguvēji. Uz 60 vālēt cauri pilsētai nav Ok.
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 07:29:35)
@twitter
@MiksLatvis Jo samazinot braukšanas ātrumu palielinās ielas kapacitāte?
Miks Latvis
(2021-09-29 07:33:06)
@twitter
@MarisAIsknis Jo tad no ielas aizvāksies tādi kā es, kam nav svarīga Brīvības iela. Man svarīgi tikt cauri pēc iespējas ātrāk. Tad pa centra ielām brauks tie, kam tur ir kādas darīšanas.
Agris Krusts
(2021-09-29 07:38:02)
@twitter
@MiksLatvis @MarisAIsknis Apvadceļš sanāk kādi 10 EUR klāt braucienam. Ne visi gribēs papildus izmaksas. Visādā ziņā satiksmes apzināta sačakarēšana Rīgā, sačakarēs citas lietas, kas vietējiem liekas labas
Miks Latvis
(2021-09-29 07:40:38)
@twitter
@agris_krusts @MarisAIsknis Nu tad var viegli izrēķināt caurbraukšanas maksu, lai ir izdevīgāki tie 10 EUR
Agris Krusts
(2021-09-29 07:44:54)
@twitter
@MiksLatvis @MarisAIsknis Kad no centra sāks pazust biroji, pazudīs ēstuves, mazie veikali. Paliks dārgas vietas tūristiem. Centra iedzīvotāji noteikti to nevar sagaidīt.
Kristaps Skutelis
(2021-09-29 07:45:08)
@twitter
@MiksLatvis Otrādi.
Kaspars Foigts
(2021-09-29 07:50:54)
@twitter
@agris_krusts @MiksLatvis @MarisAIsknis Vai arī parunājiet ar vecākiem, kuri savas atvases ved uz skolu vai dārziņu ar auto cauri visai Rīgai.
Miks Latvis
(2021-09-29 07:51:39)
@twitter
@agris_krusts @MarisAIsknis Kāds Rīgai labums no tiem, kas brauc cauri centram? Nesaprotu. Civilizētā pasaulē braucot no vienas pilsētas uz otru parasti ir daudz ērtāk nelīst cauri trešās pilsētas centram.
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 07:54:14)
@twitter
@MiksLatvis @agris_krusts Parasti civilizētā pasaulē tam ir risinājums - infrastruktūra speciāli tranzītam. Mums ir?
Agris Krusts
(2021-09-29 07:55:58)
@twitter
@MiksLatvis @MarisAIsknis Pie mums apvadceļš ir neērts un ar mazu caurlaidību. Jau tagad tas ir pārslogots. Ja to izmantos visi, kuri brauc caur pilsētu, būs vairāk vēl vairāk avāriju. Drošība ir vēl vien iemesls izvēlēties braukt caur Rīgu
Kristaps Skutelis
(2021-09-29 07:59:41)
@twitter
@MiksLatvis @agris_krusts @MarisAIsknis Tieši tā. Un tieši tas ir jāuzlabo.
Agris Krusts
(2021-09-29 08:02:46)
@twitter
@krizdabz @MiksLatvis @MarisAIsknis Esi gatavs maksāt pārdesmit EUR dienā par atļauju tikt uz biroju? :)
Kristaps Skutelis
(2021-09-29 08:03:17)
@twitter
@agris_krusts @MiksLatvis @MarisAIsknis Man birojs centrā, apvedceļu neizmantoju.
Agris Krusts
(2021-09-29 08:04:42)
@twitter
@krizdabz @MiksLatvis @MarisAIsknis Tieši tāpēc maksāsi par iespēju iebraukt centrā ar auto. Vai brauksi ar autobusu uz darbu.
Kristaps Skutelis
(2021-09-29 08:07:44)
@twitter
@agris_krusts @MiksLatvis @MarisAIsknis Nebraukšu. Strādāšu no mājām.
Mikus Porietis
(2021-09-29 08:20:11)
@twitter
@agris_krusts @krizdabz @MiksLatvis @MarisAIsknis Apvedceļš jau tagad diezgan sastrēdzis intensīvākās satiksmes stundās. Nevarēšana iztikt bez braukšanas cauri centram (gan auto, gan https://t.co/fQBetVddCC.) arī ir vienīgā centra problēma - to, kas tur dzīvo, nemaz nav tik daudz.
Kaspars Foigts
(2021-09-29 08:45:19)
@twitter
@agris_krusts @MiksLatvis @MarisAIsknis To biš, man šķiet, ka te iztrūkst centra tranzīta satiksmes definīcija. Apvedceļš būs ātrāks, kolīdz tas tiks pārtaisīts (https://t.co/CxgXoRW2CW). Tas gan Rīgas centra sastrēgumus būtiski nemazinās, jo neba nu Jūrmala - Berģi braucēji tos rada.
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 08:50:43)
@twitter
@laacz @agris_krusts @MiksLatvis Nu ok, Rīgā jau arī šis tas tiek uzlabots. Un patiesībā Dienvidslāvu pārvads + Lubānas iela diezgan būtiski atslogo centru jau šobrīd. Sarkandaugavā arī top jauns pārvads un tas Vairoga pārvada pievads arī sola uzlabojumus.
Kaspars Foigts
(2021-09-29 08:56:24)
@twitter
@MarisAIsknis @agris_krusts @MiksLatvis Vairoga pārvads būs pakaļā, kamēr neuztaisīs Brīvības ielas pārvadu. Un D tilts - kamēr Pārdaugavā nepagarinās līdz Jūrmalenei. Atslogojot centru, mēs sačakarējam dzīvi ārpus tā.
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 09:00:50)
@twitter
@laacz @agris_krusts @MiksLatvis Nu es nesaku, ka pēc tam būs pasaka. :) Es vairāk par to, ka kaut kas tiek darīts. Nu un jaunā dzelzceļa izbūve mums turpmākajā piecgadē neko labu centra satiksmes uzlabošanas ziņā nesola.
Kaspars Foigts
(2021-09-29 09:05:20)
@twitter
@MarisAIsknis @agris_krusts @MiksLatvis Jāmainās cilvēku paradumiem, dzīvesveidiem. Lai ko darītu, satiksme tikai pasliktināsies (induced demand). Mika teiktais tomēr realizēsies. Ne šodien un ne rīt, bet centrs satiksmei tiks slēgts. Bet tikai tad, kad būs reāli alternatīvi ceļi, nevis imaginārais
Māŗis AIsknis
(2021-09-29 09:20:35)
@twitter
@laacz @agris_krusts @MiksLatvis Es tev piekrītu. Tas, kam es nepiekrītu ir Mika filozofija - radīt šķēršļus, nevis risinājumus.
Janis Vitkovskis
(2021-09-29 11:35:02)
@twitter
@MiksLatvis @MarisAIsknis Apvadceļu uztaisot par bāni centrs ļoti atslogosies. Tāpat pabeidzot Dienvidnieku līdz galam. Rīgas problēmas ir uztaisītas padumjajos laikos.

© 2009-2017 civciv ;)