Laikam Latvijā drošus ceļus sāks būvēt tad, kad visām pasaules pūcēm astes uzziedēs. Kā vispār drīkst mūsdienās remontā atstāt tos šauros, totāli nedrošos 50to gadu līmeņa ceļus? Salīdzinājumam - Igaunijā teju visur uz galvenajem ceļiem normālas, asfaltētas un drošas nomales. https://t.co/BgIje7symy 7 atbildes

Girts
(2021-07-29 17:08:30)
@twitter
Laikam Latvijā drošus ceļus sāks būvēt tad, kad visām pasaules pūcēm astes uzziedēs. Kā vispār drīkst mūsdienās remontā atstāt tos šauros, totāli nedrošos 50to gadu līmeņa ceļus? Salīdzinājumam - Igaunijā teju visur uz galvenajem ceļiem normālas, asfaltētas un drošas nomales. https://t.co/BgIje7symy
Armands
(2021-07-29 17:12:12)
@twitter
@GirtsS Nu nu, tieši Skandināvijā taisa šaurus ceļus. 90 km/h nav liels ātrums, mūsu ceļi ar savām tipiski resnajām nomalēm (kā igauņu labajā pusē) ir reāli 110...120 ceļi, kur var apdzīt purnā, jo reāli visiem pietiek vietas.
Girts
(2021-07-29 17:15:26)
@twitter
@thearmi Asfaltētas nomales (bet ne tādas kā Saulkrastu ceļa, kas faktiski ir pusjosla) ir kritiski svarīgas drošībai tur, kur ir liela kravu satiksme. Lūk, līdzīgi ceļi Zviedrijā un Somijā https://t.co/WGMVsgP5R4
Armands
(2021-07-29 17:52:13)
@twitter
@GirtsS Tev tur ir E kategorijas. Lielākie autoceļi.
Māris Reliņš
(2021-07-29 17:57:59)
@twitter
@GirtsS uzvar lētakais piedāvajums
Girts
(2021-07-29 18:33:37)
@twitter
@MarisRelins nēnē, šis pasūtītāja galā.
Māris Reliņš
(2021-07-29 18:34:18)
@twitter
@GirtsS ceļu vajag, ceļš ir.
Girts
(2021-07-29 18:34:19)
@twitter
@thearmi Valmieras šoseja, par kuras pseidoremontu priecājos, arī ir E kategorija.

© 2009-2017 civciv ;)