Tik tā iedomājos. Nez, ja vakcinācijas kampaņai piesaistītu klīniskos psihologus, sociālantropologus un polittehnologus, nevis reklāmas un PR aģentūras, varbūt tā pat izdotos pārliecinoša, ne? 3 atbildes

Dzeina //
(2021-07-14 12:00:31)
@twitter
Tik tā iedomājos. Nez, ja vakcinācijas kampaņai piesaistītu klīniskos psihologus, sociālantropologus un polittehnologus, nevis reklāmas un PR aģentūras, varbūt tā pat izdotos pārliecinoša, ne?
Dzeina //
(2021-07-14 12:01:55)
@twitter
Vai, piemēram, ja par covid-19 sekām un nepieciešamību vakcinēties plakātos un reklāmas rullīšos izteiktos mediķi, nevis mūziķi, aktieri un citi kultūras darbinieki - varbūt vēstījums izdotos ticamāks un pārliecinošāks?
Dzeina //
(2021-07-14 12:05:26)
@twitter
@Snowtales Gan jau pēc 3. viļņa to saprastīs pat atbildīgās iestādes/ ministrijas.
Dzeina //
(2021-07-14 12:34:52)
@twitter
Mēs visi esam pieraduši, ka valsts iepirkumos aģentūrās tiek "apgūta" dedzināta nauda. Reklāma tāda un kampaņa šitāda. Miera laikos lai nu tā būtu. Bet šie nav miera laiki.

© 2009-2017 civciv ;)