Veidojot filmu “Influenceri”, lielākajai daļai satura veidotāju bija zināms, ka jānorāda “sadarbība”, “reklāma”, “dāvana”. Jāsaka gan, ka reizēm darīja to gandrīz neredzami, kā šajā attēlā - #ad ar baltiem burtiem uz balta fona. Taču, influenceri kļūst arvien godīgāki. https://t.co/lL6MNEYQxp 7 atbildes

Eva Johansone
(2021-05-28 10:57:05)
@twitter
Veidojot filmu “Influenceri”, lielākajai daļai satura veidotāju bija zināms, ka jānorāda “sadarbība”, “reklāma”, “dāvana”. Jāsaka gan, ka reizēm darīja to gandrīz neredzami, kā šajā attēlā - #ad ar baltiem burtiem uz balta fona. Taču, influenceri kļūst arvien godīgāki. https://t.co/lL6MNEYQxp
Eva Johansone
(2021-05-28 10:59:52)
@twitter
Pagājuši divi gadi un redzu, ka lielākā daļa necenšas slēpt vai maskēt reklāmas. Paldies @FashionSlogger @LiepinInese kuri par to daudz runā.
Eva Johansone
(2021-05-28 11:01:08)
@twitter
@agnijagrigule Tas tiesa, bet, jāatzīst, ka grūti pamanīt “ad”. Tagad Evelīna to daudz uzskatāmāk dara. Šis pirms krietna laika.
Eva Johansone
(2021-05-28 11:05:03)
@twitter
@agnijagrigule Lūk, te rodas sarežģījums, jo postā var ielikt aprakstā, bet kustīgā instatory ar 100 emoji un filtriem divi mazi burti tai pašā krāsā kā fons var palikt nepamanīti.
Eva Johansone
(2021-05-28 11:06:38)
@twitter
@agnijagrigule Līdzīgi kā @LiepinInese domāju, ka šobrīdējā diskusija un ņemtiņš ir pavērsiens tam, lai visi jaunpienācēji (satura veidotāji) būtu godīgi.
Eva Johansone
(2021-05-28 11:10:38)
@twitter
@agnijagrigule Šo grūti vispārināt.
Elīna
(2021-05-28 11:13:56)
@twitter
@evajohansone @agnijagrigule Burtu “ad” nozīmi var arī nesaprast, ja viss pārējais ir rakstīts latviešu valodā
Eva Johansone
(2021-05-28 19:07:57)
@twitter
@agnijagrigule Man šķiet, ka šodienas ieraksts ir ok https://t.co/tNIJYfLaYs

© 2009-2017 civciv ;)