Lobisti panākuši vienu no bezjēdzīgākajām elektro auto atbalsta shēmām, kurā vienīgais ieguvējs būs dīleris, nevis pircējs. Turklāt vārds “konkurss”, nozīmē “pareizais” dīleris. No citiem, arī Teslas, EV pirkt nebūs izdevīgi. Arī pašam ievest no ārzemēm https://t.co/wYgg7XkZuv https://t.co/EKRJpaZ 17 atbildes

Agris Krusts
(2021-05-27 18:10:42)
@twitter
Lobisti panākuši vienu no bezjēdzīgākajām elektro auto atbalsta shēmām, kurā vienīgais ieguvējs būs dīleris, nevis pircējs. Turklāt vārds “konkurss”, nozīmē “pareizais” dīleris. No citiem, arī Teslas, EV pirkt nebūs izdevīgi. Arī pašam ievest no ārzemēm https://t.co/wYgg7XkZuv https://t.co/EKRJpaZ
Gints Kiršteins
(2021-05-27 21:50:08)
@twitter
@agris_krusts Es arī izbrīnījos. Vai tiešām LV viss ir jādara max jocīgi? Ar jaunuzņēmumu sajāto likumu nepietika?
Kaspars Licitis
(2021-05-28 09:02:57)
@twitter
@agris_krusts Ar ko Tesla ir tik izcila? Bet shēma ir dīvaina.
Agris Krusts
(2021-05-28 09:09:32)
@twitter
@kasparslicitis Ne ar ko. Tikai neizmanto tradicionālo dīleru modeli un ir viens no senākajiem un populārākajiem moderno elektro auto ražotājiem. Tāpēc dīvaini, ka tā tiek izslēgta no atbalsta shēmas
Kaspars Licitis
(2021-05-28 09:13:53)
@twitter
@agris_krusts Tas ir kaut kur rakstīts? Es ceru, ka tā atbalsta shēma nav domāta, ieviešot to ar 2030. gadu :)
Agris Krusts
(2021-05-28 09:21:04)
@twitter
@kasparslicitis Rakstīts, ka naudu dos dīleriem. Teslai tādu nav. Latvijā to netirgo, liekas tuvākā vieta, kur to var saņemt, nopērkot Internetā, ir Tallina. Un cita būtiskāka problēma, ja gribēšu pārdot savu EV, būs jāmeklē “auto tirgotājs” un tam jāmaksā komisja. Vai jāpārdod par 2k lētāk
Kaspars Licitis
(2021-05-28 09:29:50)
@twitter
@agris_krusts Bet tā jau ir Teslas problēma ne mūsu? Kāpēc Tev jāuztraucas par citu problēmām? Ja Teslai būs interesants mūsu tirgus, paši tiks ar to galā. Turklāt, 4500 eiro Teslas cienītājam nebūs liela sāpe.
Agris Krusts
(2021-05-28 09:37:39)
@twitter
@kasparslicitis Tā nav Teslas, bet pircēju problēma. Šāds regulējums čakarē tirgu.
Kristaps Skutelis
(2021-05-28 09:38:21)
@twitter
@agris_krusts @kasparslicitis Nu īsti nečakarē, jo Tesla arī tagad Latvijā nav (oficiāli) pieejama.
Agris Krusts
(2021-05-28 09:43:48)
@twitter
@krizdabz @kasparslicitis Nopirkt Latvijā to vari neizejot no mājām bez liekām formalitātēm, jo to tirgo Eiropas savienībā. Bet Tesla nav vienīgā problēma. EV pārdošana otrreizējā tirgū ir lielāka problēma, jo dēļ šī atbalsta, pārdodot lietotu elektro auto, pārdevējam tiek radīti zaudējumi līdz pat
Kaspars Licitis
(2021-05-28 09:56:48)
@twitter
@agris_krusts @krizdabz Tu tirgo auto, ka uztraucies par pārdevēju problēmām. Viņi atradīs veidu, kā uzlikt šo uz patērētāju pleciem.
Aigars Mahinovs
(2021-05-28 09:58:22)
@twitter
@agris_krusts Teslu pirkt Latvijā nav prāta darbs. Tas auto ir vēl sliktāk remontējams kā iPhone - tikai Tesla serviss tur tiek iekšā, redz problēmas vai var dabūt rezerves daļas. Ja kas salūzt - būs jāved uz Vāciju vai Zviedriju labot. Jāatbalsta auto ar vietējo servisu.
Kaspars Licitis
(2021-05-28 10:01:57)
@twitter
@agris_krusts @krizdabz Runājot par elektroauto, es gaidu cenu Dacia Spring.
Kristaps Skutelis
(2021-05-28 10:11:10)
@twitter
@kasparslicitis @agris_krusts Tak ir jau. Sākas no laikam nepilniem 17k eiro.
Kristaps Skutelis
(2021-05-28 10:12:38)
@twitter
@agris_krusts @kasparslicitis Vai nav tā, ka lietoti elektroauto (vai jebkāds cits auto) ir to īpašnieku problēma?
Agris Krusts
(2021-05-28 11:19:49)
@twitter
@krizdabz @kasparslicitis Visi auto ir to īpašnieku problēma. Bet nepatīk, ja kāds man mēģina atņemt naudu
Agris Krusts
(2021-05-28 11:20:24)
@twitter
@kasparslicitis @krizdabz Kad gribēšu savu elektro auto pārdot, tad tas būs aktuāli
Kaspars Licitis
(2021-05-28 12:11:25)
@twitter
@agris_krusts @krizdabz No otras puses, var taču izvēlēties citu auto vai pat koplietošanas auto.

© 2009-2017 civciv ;)