@GirtsS @bondars @reinistraidas @KristapsLcs Ģirt, es jau biju aizmirsis ar ko sākās šis pavediens. Tas pirmais ieraksts jau bija domāts vairāk kā "izlasiet, kāpēc jums rādās tā zobu pastas reklāma", jo daži tiešām domā, ka viņus telefoni noklausās. Tas bija par tehnoloģiju mehānismu. 8 atbildes

@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:28:35)
@twitter
@GirtsS @bondars @reinistraidas @KristapsLcs Ģirt, es jau biju aizmirsis ar ko sākās šis pavediens. Tas pirmais ieraksts jau bija domāts vairāk kā "izlasiet, kāpēc jums rādās tā zobu pastas reklāma", jo daži tiešām domā, ka viņus telefoni noklausās. Tas bija par tehnoloģiju mehānismu.
Girts
(2021-05-27 14:32:34)
@twitter
@normis @bondars @reinistraidas @KristapsLcs jap. tajā zobu pastu reklāmu stāstā tiešām neredzu problēmu. politiskajā jomā, jā, ir riski. taču tos imho jārisina kā demokrātijās jau risina politiskā mārketinga riskus (jo tādi ir arī bez tehno). ar max caurspīdīgumu un skaidriem noteikumiem. tur gan
@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:34:13)
@twitter
@GirtsS @bondars @reinistraidas @KristapsLcs Man pašam vairāk traucē tas "opt in/out". Ja es pats iečekotos, kur man patīk ēst, pats izvēlos kādu bildi lieku tviterī un ko tajā redz, pats spiedu "suggested music" pogu, tas viss ir forši. Ja izrādās, ka mani seko, man nekontrolējamos veidos - tas ir
Reinis Traidās
(2021-05-27 14:35:43)
@twitter
@GirtsS @normis @bondars @KristapsLcs Tur mums ir ko darīt, ja mēs nespējam izsekot slēptām naudas plūsmām, kas apiet pirmsvēlēšanu tēriņu limitus sponsorējot FB saturu caur dažādām "saistītām" organizācijām un viņu FB lapām, kā tas jau ir darīts. Trūkst gan digitālās ekspertīzes gan politiskās vēlm
Girts
(2021-05-27 14:38:11)
@twitter
@reinistraidas @normis @bondars @KristapsLcs jā, šī ir problēma. bet tas, ko mēģinu pateikt, ka tā ir problēma arī visos citos veidos. politiskajai reklāmai jau ir daudz caurspīdigāki standarti fbookā. tur vēl daudz ko darīt, protams. redz, arī influenceru jautājums pakāpeniski kārtojas.
@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:42:40)
@twitter
@GirtsS @reinistraidas @bondars @KristapsLcs Tā nav politiskā reklāma pēc definīcijas. Tiek spiests uz konkrētu grupu sāpīgām tēmām, pareizajos brīžos, liekot vairāk svērties pareizajā virzienā. Neviens partiju logo šajās kampaņās neizmanto.
Girts
(2021-05-27 14:45:03)
@twitter
@normis @reinistraidas @bondars @KristapsLcs Tu tikko nodefinēji politisko mārketingu/pr, kas ietekmē cilvēku domas un rīcību visu 20/21gs. (un protams arī agrāk) sistēmātiski, masveidīgi un ar lieliem rezultātiem.
@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:46:08)
@twitter
@GirtsS @reinistraidas @bondars @KristapsLcs Uz šo neattiecas tevis minētie politiskās reklāmas ierobežojumi. Brīžiem šķiet, ka tu katrā tvītā raksti no cita skatpunkta, es vairs nesaprotu.
Girts
(2021-05-27 15:15:22)
@twitter
@normis @reinistraidas @bondars @KristapsLcs Reinis ievilka politiskajā tēmā. Viss, ko saku, ka cilvēku musināšana, tārgetēšana pēc uzskatiem un piederības grupām, naida kurināšana utt ļoti specīgi un plaši notika arī bez soctīkliem, nemaz nerunājot par reklāmu tārgetingu.

© 2009-2017 civciv ;)