Pro tip – ja Tu gatavo materiālu (attēls/video) internetam un izstrāde šim materiālam izmaksā x, tad konkrētā materiāla reklāmas budžetam ir jābūt 4x. Piemērs – ja dizaineris par 25€ taisa plakātu akcijai, to ir jāreklamē vismaz par 100€, citādāk nav vērts taisīt nemaz. 3 atbildes

Māris Antons
(2021-04-30 09:16:43)
@twitter
Pro tip – ja Tu gatavo materiālu (attēls/video) internetam un izstrāde šim materiālam izmaksā x, tad konkrētā materiāla reklāmas budžetam ir jābūt 4x. Piemērs – ja dizaineris par 25€ taisa plakātu akcijai, to ir jāreklamē vismaz par 100€, citādāk nav vērts taisīt nemaz.
Māris Antons
(2021-04-30 09:16:43)
@twitter
Tas pats ar video. Klips maksā 300€? Jāreklamē vismaz par 1200€. Tas tā ir tāpēc, ka svarīgas ir divas lietas – sasniegtie lietotāji un cena par kontaktu. Sasniegtie lietotāji – ir jābeidz domāt dažu tūkstošu robežās. Ja nevajag masu, tad nevajag fb – taisi whatsapp grupu. :)
Māris Antons
(2021-04-30 09:16:44)
@twitter
Ja ieliek plakātu (izmaksas 25€) un to organiski ierauga 3000 cilvēki, cena par kontaktu ir 25€ / 3000 = 0,8 centi Ja pieliek 100€ reklāmu (50 000 reach) un to ierauga 53 000 cilvēku, cena par kontaktu ir 125€ / 51 000 = 0,2 centi Efektivitāte palielinās 4 reizes!!!
Māris Antons
(2021-04-30 09:16:44)
@twitter
Nav obligāti jāreizina izstrādes budžets ar 4, lai iegūtu mediju budžetu, bet 20/80 ir tāds standarts sākumam. Tas arī palīdz saprast lietas otrā virzienā – ja par kaut ko neceļās roka tērēt mediju budžetu, tad tam droši vien vispār nevajadzētu tapt.

© 2009-2017 civciv ;)