Klau, a kā ir ar mūsdienu RWD auto (teiksim VW ID.4), tā elektronika ir sekmīgi uzveikusi cīņu ar fiziku un ar viņiem var braukt normālā čilliņā vai arī visiem tagad masveidā nāksies mācīties vākt izslīdējušu pakaļu? Un kas būs aizsnigušā pagalmā? :D 6 atbildes

Reinis
(2021-04-23 10:25:49)
@twitter
Klau, a kā ir ar mūsdienu RWD auto (teiksim VW ID.4), tā elektronika ir sekmīgi uzveikusi cīņu ar fiziku un ar viņiem var braukt normālā čilliņā vai arī visiem tagad masveidā nāksies mācīties vākt izslīdējušu pakaļu? Un kas būs aizsnigušā pagalmā? :D
Kristaps Skutelis
(2021-04-23 10:28:53)
@twitter
@Reinis_Me Tak sen jau tā nav problēma.
Reinis
(2021-04-23 10:29:41)
@twitter
@krizdabz Es taču nezinu, tāpēc jautāju. Tiešām nav? Nu ok.
Kristaps Skutelis
(2021-04-23 10:31:15)
@twitter
@Reinis_Me Es ar svaigiem auto jau gadiem braucu un nekad šajā ziņā neesmu jutis kaut kādas problēmas. Parastam vidusmēra braucējam tā elektronika palīdz nevis traucē.
Kaspars Foigts
(2021-04-23 10:34:59)
@twitter
@Reinis_Me Pirms pāris gadiem ziemā braucu ar relatīvi jaunu M5 RWD. Viņu samest bez izslēgtas drošības nav iespējams.
Janis Vitkovskis
(2021-04-23 11:12:02)
@twitter
@Reinis_Me Moderno mašīnu lielākā problēma ir understeer nevis oversteer.
Armands
(2021-04-23 12:04:47)
@twitter
@Reinis_Me Erm, jau 2000-o BMW ESP bija ļoti līmenī un, ja neslēdz ārā, nekādu problēmu nebija.

© 2009-2017 civciv ;)