Pandēmijas laikā klientu apkalpošanas loma ir būtiski pieaugusi, it īpaši ņemot vērā, ka daudzas preces un pakalpojumus klienti var iegādāties tikai attālināti. Skaties, ko kopā ar SKDS noskaidrojām Latvijas uzņēmēju aptaujā! https://t.co/CBQSlpa2iP 2 atbildes

Tele2
(2021-04-15 12:44:30)
@twitter
Pandēmijas laikā klientu apkalpošanas loma ir būtiski pieaugusi, it īpaši ņemot vērā, ka daudzas preces un pakalpojumus klienti var iegādāties tikai attālināti. Skaties, ko kopā ar SKDS noskaidrojām Latvijas uzņēmēju aptaujā! https://t.co/CBQSlpa2iP
runcz
(2021-04-16 11:42:37)
@twitter
@Tele2Latvia kā tas nākas, ka uz "attālināti slēgta" līguma, kas tiek piegādāts ar kurjeru, nav Tele2 pārstāvja paraksta? Mēģināju interesēties telefoniski un tur saņemto atbildi varētu rezumēt kā "tāda sistēma". Bet man likās, ka parakstus no abām pusēm prasa likums.. ne tā?
Tele2
(2021-04-16 14:56:58)
@twitter
@runcz Sveiks! Priecāšos, ja uzrakstīsi man DM, minot savu pieslēguma numuru. Paskatīšos Tavu situāciju jau konkrēti, kā un kur slēdzi līgumu utt. Paskaidrosim visu detaļās. Kate

© 2009-2017 civciv ;)