Bija varbūt bez manis vēl kāds @mansLMT "upuris", kam Vecrīgā šovakar arī mobilais internets bija "noklājies"? Dikti lēns, vai nepieejams... 8 atbildes

Kristaps tvīto
(2011-11-19 00:48:23)
@twitter
Bija varbūt bez manis vēl kāds @mansLMT "upuris", kam Vecrīgā šovakar arī mobilais internets bija "noklājies"? Dikti lēns, vai nepieejams...
Mareks Matisons™
(2011-11-19 09:57:46)
@twitter
@Krist2ps uz 45 min off.. pēcāk ok, bet off no apm. 20.25 bija kaitinoshi..
Mans LMT
(2011-11-21 11:51:51)
@twitter
@Krist2ps Sveiks! Lai jautājumu risinātu, būtu nepieciešama precīza informācija: Tavs numurs, precīza atrašanās vieta un savienojuma laiks.
sejas saimnieks
(2011-11-21 12:36:24)
@twitter
@mansLMT klientu apkalpošanas centrs varētu arī nebūt tik dumjš, ka pats sevi nostādītu nepamatoti stulbā pozīcijā.
sejas saimnieks
(2011-11-21 12:37:19)
@twitter
@mansLMT Manuprāt klientu apkalpošana un PR ir domāts, lai komunicētu ar klientu, nevis piezvanītu, pateiktu, ka tu esi auzās un bēgt prom.
sejas saimnieks
(2011-11-21 12:37:42)
@twitter
@mansLMT visam tam klāt - bez reāla iemesla.
Mans LMT
(2011-11-21 12:58:02)
@twitter
@Minimum91 Esam atvērti komunikācijai - lūdzu, sīkāk ar Nr. DM.
sejas saimnieks
(2011-11-21 13:01:00)
@twitter
@mansLMT esmu diezgan atvērts - izstāstīju jūsu Klientu servisa darbiniecei - kas un kā. Teica, ka pados ziņu. Ceru, ka tā viņa arī izdarīs.
sejas saimnieks
(2011-11-21 13:04:22)
@twitter
@mansLMT Runa par to, ka darbinieki ar savu nekompetenci situāciju padara tikai sliktāku.

© 2009-2017 civciv ;)