@mans_tet @gintsdz https://t.co/LfbUytzLhk 19 atbildes

Artis Kamals
(2021-03-16 15:09:00)
@twitter
@mans_tet @gintsdz https://t.co/LfbUytzLhk
Tet
(2021-03-16 15:27:45)
@twitter
@artis_k @gintsdz Gaidām jūsu klienta/līguma numuru privātā ziņā - pārbaudīsim pieslēgumu un palīdzēsim visas problēmas novērst!
Artis Kamals
(2021-03-16 15:33:36)
@twitter
@mans_tet @gintsdz Jums tiik neloģiska sistēma.
Tet
(2021-03-16 16:12:43)
@twitter
@artis_k Nekā neloģiska - lai varētu pārbaudīt, kāpēc signāls nenonāk līdz jūsu dekoderam, mums ir nepieciešams identificēt attiecīgo pieslēguma līniju un tam mums ir nepieciešams klienta/līguma numurs. Gaidīsim to privātā ziņā, lai varam palīdzēt!
Artis Kamals
(2021-03-16 22:36:23)
@twitter
@mans_tet Neinteresē. Dzīvošiu, kā ir. Iepriekšējais meistars konektoru pieskrūvēja vietā, kur loģiski domājošs cilvēks to nedarītu.
Tet
(2021-03-16 22:39:01)
@twitter
@artis_k Šajā gadījumā ar to, visticamāk, nebūs nekāda sakara :) Ja problēmas turpinās, priecāsimies saņemt klienta numuru.
Artis Kamals
(2021-03-20 12:38:00)
@twitter
@mans_tet Atkal https://t.co/dSWBuAzXe2
Tet
(2021-03-20 12:39:50)
@twitter
@artis_k Tā varētu būt, jo jūsu klienta numuru pēc vairākkārtējiem lūgumiem, diemžēl, tā arī neesam saņēmuši - tas liek domāt, ka jums galvenais ir nevis atrisināt problēmu, bet pasūdzēties.
Artis Kamals
(2021-03-20 12:42:55)
@twitter
@mans_tet 13312518
Tet
(2021-03-20 12:43:46)
@twitter
@artis_k Paldies, priecājamies, ka pietika vien ar sešām lūgšanas reizēm. Izpētīsim problēmu iemeslu.
Artis Kamals
(2021-03-20 12:44:13)
@twitter
@mans_tet Man nekad dzīvē nav bijis mērķis par kaut ko sūdzēties. Tāpat apzinos, ka manā adresē citas TV NAV PIEEJAMAS.
Artis
(2021-03-20 12:45:02)
@twitter
@artis_k @mans_tet Pamēģini citā 220 rozetē pieslēgt. Un atsevišķi nevis pagarinātājā
Tet
(2021-03-20 12:49:03)
@twitter
@artis_k Pirmoreiz klienta numuru mēs jums lūdzām pirms piecām dienām, būtu varējuši problēmas iemeslu atrast un risināt jau tolaik, bet tā, protams, ir katra klienta privāta izvēle, kādu stratēģiju viņš pielieto, vai vēlas, lai problēma tiek novērsta.
Artis Kamals
(2021-03-20 13:07:43)
@twitter
@mans_tet Kas tas par iedomīgu toni, haha. Citreiz vispār neesat reaģējuši uz sūdzībām. Tā arī frekvenču jautājums palika uz jautājuma zīmes.
Artis Kamals
(2021-03-20 13:08:52)
@twitter
@archeens @mans_tet Tas ir reāls risinājums? Skatos gan, ka dekoders stāv pa tiešo pielikts.
Tet
(2021-03-20 13:09:43)
@twitter
@artis_k Vai varam lūgt precizēt frekvenču jautājumu? Paldies!
Tet
(2021-03-20 13:11:15)
@twitter
@artis_k @archeens Ja pirmais aplis ir dzeltens, visticamāk vaina būs tieši interneta savienojumā/konekcijā starp modemu un dekoderu. Iespējams, ethernet vads bojāts, zūd kontakts. Pārbaudīsim, ko redzam no savas puses.
Artis Kamals
(2021-03-20 13:15:18)
@twitter
@mans_tet Manas apple ierīces bieži neatpazīst internetu. Un kopumā rādās weak connection. Un low security.
Artis
(2021-03-20 13:15:45)
@twitter
@artis_k @mans_tet Te ir jāsaprot vai viņs restartējas tā ka pazūd strāva viņam vai apstājas attēls, līnijas savienojums? Ja strāva tad vaina rozetē, dekoderī vai adapterī. Ja savienojums, tad varētu būt vainīgs rj45 vads vai dekoders.
Artis Kamals
(2021-03-20 13:27:40)
@twitter
@mans_tet @archeens Nu kaut ko izdarījām.paldies!

© 2009-2017 civciv ;)