Ja ir kaut kas, kas man besī, strādājot reklāmā, tad tas, ka teju ikviens zīmols ir bijušais klients/esošais klients/nākotnes klients/draugu klients. Kas nozīmē to, ka, ja gribi pateikt "zīmola Y cepumi ir negaršīgi", ikviens šāds apgalvojums var sanākt vairāk pielādēts nekā ir. 7 atbildes

Vilhelms Meisters
(2021-02-03 17:07:33)
@twitter
Ja ir kaut kas, kas man besī, strādājot reklāmā, tad tas, ka teju ikviens zīmols ir bijušais klients/esošais klients/nākotnes klients/draugu klients. Kas nozīmē to, ka, ja gribi pateikt "zīmola Y cepumi ir negaršīgi", ikviens šāds apgalvojums var sanākt vairāk pielādēts nekā ir.
ZANE
(2021-02-03 17:54:22)
@twitter
@VilhelmsM Latvijā vispār kaut ko bīstami kritizēt, vai tie būtu cepumi, raksts žurnālā vai kampaņa, jo, nu... jā. Ļoti grūti būt objektīvam/godīgam tik mazā tirgū, nekļūstot par kretīnu kāda acīs. Vieglāk ir paslavēt, tādējādi nejauši veicinot viduvēju produktu štancēšanu. :/
ZANE
(2021-02-03 18:02:23)
@twitter
@and_kse @VilhelmsM Jā, tas ir talants, piekrītu. Bet tomēr man šķiet brīnišķīga spēja konstruktīvi kritizēt, bet vēl krutāk — spēt uztvert konstruktīvu kritiku bez apvainošanās un rūgtuma. Paskatieties YT Kim Scott par radical candor, kas būtībā nozīmē “labāk rūgta patiesība nekā saldi meli.”
Jānis Polis
(2021-02-03 18:04:41)
@twitter
@VilhelmsM Jā, ar manu Twitter aktivitāti un relatīvo popularitāti, strādāt aģentūrās ir jautri. Jau padsmit gadus regulāri kāds klients izlemj, ka ironiskais tvīts bija par viņu. Un dažreiz ir arī
Māris Antons
(2021-02-03 18:40:20)
@twitter
@VilhelmsM yolo
Kristaps Skutelis
(2021-02-03 18:47:26)
@twitter
@VilhelmsM Grūta un garlaicīga tā pieaugušo cilvēku dzīve, ne?
Kristaps Skutelis
(2021-02-03 18:55:58)
@twitter
@VilhelmsM Man diezgan bieži gribas pateikt visu kā ir. Bet tad es aizdomājos par sekām. Tad es atceros, ka ir sekas arī neteikšanai un vairumā gadījumu tomēr palaižu muti.
Janis Freimanis
(2021-02-03 19:39:51)
@twitter
@VilhelmsM ņam-ņam Sarkan tablet.

© 2009-2017 civciv ;)