Protams, ir kritiskie rakstāmgalda teorētiķi, kas sevī apvieno mediķu, epidemiologu, antropoloģijas u.c. zināšanas, bet reizēm vērts ieklausīties arī jokdaros kā Ufo - varasiestāžu lēmumiem jābūt saprotamiem un loģiskiem, lai tiem ticētu un tie strādātu. https://t.co/2C4PpbrrC6 4 atbildes

Aigars Prūsis
(2020-12-28 10:15:08)
@twitter
Protams, ir kritiskie rakstāmgalda teorētiķi, kas sevī apvieno mediķu, epidemiologu, antropoloģijas u.c. zināšanas, bet reizēm vērts ieklausīties arī jokdaros kā Ufo - varasiestāžu lēmumiem jābūt saprotamiem un loģiskiem, lai tiem ticētu un tie strādātu. https://t.co/2C4PpbrrC6
Aigars Prūsis
(2020-12-28 12:29:05)
@twitter
@briedisunrepshe Tiešām interesanti. Vēl pirms gada no tiem nebija ne miņas, pa sliedēm gāzelējās vēl vecāki vagoni, nekā pie mums un bija daudz pamesto posmu. Izskatījās, ka tramvajam tur jau lemta skuju taka. https://t.co/XCH2fuCO2K
Aigars Prūsis
(2020-12-28 12:44:53)
@twitter
@briedisunrepshe Mēs viņiem pa simbolisku cenu savus vecos notirgosim :)
Juris Millers
(2020-12-28 14:54:23)
@twitter
@Prusis @briedisunrepshe Diemžēl vecās Kēnigsbergas šaursliežu tramvaju sliežu tīkls padomju gados ir pamatīgi iznīcināts un tas ne tuvu nav šīs pilsētas transporta mugurkauls mūsdienās...
Aigars Prūsis
(2020-12-28 19:49:02)
@twitter
@briedisunrepshe @JurisMillers Neesmu šo stāstu pētījis, bet Liepājas sakarā bija kāda nianse - daža līnija bija sezonāla. Kad pieauga sliežu nolietojums, slēdza pavisam. Līdzīgas pagaidu līnijas ieviesa arī pēc WW2, kad sliedes aizvilka līdz Velnciemam, beigās tāpat visu samazināja līdz 1 maršrutam

© 2009-2017 civciv ;)