It kā esmu gana daudz pudu sāls apēdis tviterī, taču joprojām grūti akceptēt un ignorēt kolektīvu paņirgāšanos par jebko, kas saistīts ar klientu apkalpošanu. Tas ir kā iespļaut sejā cilvēkam, kas Tev pietur durvis. Tieši tāpat jūtos pret tiem, kas veikalos kliedz uz kasieriem. 7 atbildes

Andrejs
(2020-11-10 18:01:10)
@twitter
It kā esmu gana daudz pudu sāls apēdis tviterī, taču joprojām grūti akceptēt un ignorēt kolektīvu paņirgāšanos par jebko, kas saistīts ar klientu apkalpošanu. Tas ir kā iespļaut sejā cilvēkam, kas Tev pietur durvis. Tieši tāpat jūtos pret tiem, kas veikalos kliedz uz kasieriem.
Austra Jāvalde-Dārziņa
(2020-11-10 18:31:06)
@twitter
@sicis Man ir līdzīgi. Pēc ilgiem gadiem uzņēmumu sociālo tīklu kontu “otrā pusē”, es vienkārši neatļaujos būt nejauka pret tiem. Aiz katra taču ir cilvēks, kuram mana attieksme var sačakarēt dienu. Arī problēmas var risināt cieņpilni.
@normis@toot.lv
(2020-11-10 18:42:54)
@twitter
@sicis Ja tu par to atbildi uz Tet nedienām, tas bija tiešām gaumīgs joks īstajā brīdī, nekādas ņirgāšanās tur nebija :)
Uldis Rozenfelds
(2020-11-10 19:57:59)
@twitter
@sicis Ceru, ka es ar savu šodienas tvītu neesmu tas spļāvējs? It kā neņirgājos (pie tam kolektīvi), bet drošības labad jāpajautā (ja nu esmu pārprasts).
Andrejs
(2020-11-10 20:21:19)
@twitter
@and_kse Nevajag. Izkliedzu savu sāpi, palika vieglāk :)
Andrejs
(2020-11-10 20:22:27)
@twitter
@baltaisruncis Neesi, neesi, acīmredzot vienkārši kalpoji par katalizatoru senākai “sāpei” :) viss Ok.
Uldis Rozenfelds
(2020-11-10 20:26:56)
@twitter
@sicis [atvieglots nopūtiens]
Jānis Ramāns
(2020-11-10 20:45:19)
@twitter
@sicis Ir joki, ir nelietības, bet kopumā daudz vairāk neiecietības un stresa māktu cilvēku šobrīd. Vakar vilcienā viens neizturēja un sāka aurot uz svešu bērnu, jo viņš pārāk skaļi smejoties

© 2009-2017 civciv ;)