Doma jau nav slikta. Būs grūtāk nopirkt vecus auto un pirks jaunākus. Vienīgi, man liekas, ka realitātē 5 gadus vecus auto var atļauties salīdzinoši neliela iedzīvotāju daļa. Tā kā netiek piedāvāta alternatīva (subsidēti e-auto?), tad pirks tos pašus Eiropas lūžņus... https://t.co/4JAbURz57e 4 atbildes

Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2020-10-07 15:01:56)
@twitter
Doma jau nav slikta. Būs grūtāk nopirkt vecus auto un pirks jaunākus. Vienīgi, man liekas, ka realitātē 5 gadus vecus auto var atļauties salīdzinoši neliela iedzīvotāju daļa. Tā kā netiek piedāvāta alternatīva (subsidēti e-auto?), tad pirks tos pašus Eiropas lūžņus... https://t.co/4JAbURz57e
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2020-10-07 15:01:56)
@twitter
... Rezultātā mērķis nebūs sasniegts, iedzīvotāji būs vienkārši maksājuši dārgāk. Varbūt es kādu būtisku detaļu neesam sapratis šajā?
Aleksejs Mjaliks
(2020-10-07 15:23:53)
@twitter
@so_on Tas jau nodoklis ir tēmēts uz "tikko no Vācijas" mašīnām. Pērc 5 vai 10 gadus vecu autiņu vietējā tirgū, nebūs jāmaksā tas šausmīgais nodoklis.
Martins Spravniks
(2020-10-07 15:32:54)
@twitter
@so_on Dzīvojot Briselē varēja redzēt, ka tur cilvēki pirka ļoti vienkāršus un mazus, bet jaunus auto. Tikmēr LV autoparks vecāks, bet mašīnas daudz glaunākas (vismaz ziedu laikos). Varbūt ar šo tas sāks mainīties.
Baiba Liepiņa
(2020-10-08 11:07:47)
@twitter
@so_on Tu pareizi esi sapratis- iedzīvotāji būs vienkārši maksājuši vairāk, tāds arī bija plāns. Ja pareizi sadzirdēju Dienas jautājuma debatē LTV1, tad kopā šādi plāno ieņemt 50 miljonus (koriģējiet, ja tā nav). Nodoklis ir instruments kā ieņemt vairāk, dabas saudzēšana ir cēls mērķis.

© 2009-2017 civciv ;)