@normundsbergs Jā, žogus arī, lūdzu. Lai katrs var pārnest, kur vien ienāk prātā un pieķēdēt tur jebko, kas ienāk prātā. 12 atbildes
Sergejs Bižāns (2020-09-23 19:48:40) |
@normundsbergs Jā, žogus arī, lūdzu. Lai katrs var pārnest, kur vien ienāk prātā un pieķēdēt tur jebko, kas ienāk prātā. | ||
Laila Anna (2020-09-23 20:40:36) |
@mrserge @normundsbergs Nee nee nee Ikdienā lietotiem ritņiem jābūt personificētiem Viens izmērs visiem? Uravņilovka again? Tas der tiem, kam standarta auguma garums, fiziskā forma utt. | ||
Mairis Skuja (2020-09-23 20:49:23) |
@normundsbergs Interesanti, cik tālu tā koplietošana aizies. Šobrīd, kamēr silts, aktīvi lietoju Skok ekektroskūterus - jo parasti tie ir tuvu birojam un mājās “lainsplitojot” korķi tieku ~ 12 minutēs, pretstatā 30-40 min. degvielas dedzināšanai un deguna urbināšanai auto. Ļoti labi. | ||
Kaspars Foigts (2020-09-23 20:51:29) |
@mairisskuja @normundsbergs Koplietošana ir fancy nosaukums nomai. | ||
Mairis Skuja (2020-09-23 21:03:47) |
@laacz @normundsbergs 1/n - Ne tik viennozīmīgi. “Noma” tradicionālā izpratnē nozīmē papīra līgumu, priekšapmaksu drošības naudai, t/l savākšanu un atdošanu noteiktā punktā un citas neērtības. Man tas viss liekas lieki. Pēdējiem braucieniem dienas robežās ~ 200km maršrutam esmu nomājis Fiqsy busu. | ||
Mairis Skuja (2020-09-23 21:05:26) |
@laacz @normundsbergs 2/n - Ir aizdomas, ka ar visu “premium” cenu īpaši dārgāk par tradicionālu nomu tas viss nesanāca. Bonusā - diszgan svaigs buss un nav jādomā par degvielu. | ||
Kaspars Foigts (2020-09-23 21:07:42) |
@mairisskuja @normundsbergs Noma ir preces lietošana noteiktu laiku un tam sekojoša tās atgriešana iznomātājam. Viss. Papīrs ir otršķirīgs. Bet līgums nekur nav pazudis. Atgriešana norādītajā vietā arī - jāatstāj norādītajā rajonā. Priekšapmaksa vai drošības nauda arī ir riska mitigēšanai. | ||
Kaspars Foigts (2020-09-23 21:09:19) |
@mairisskuja @normundsbergs Es nestrīdos. Tik norādu, ka tā ir tā pati noma, tikai caur aplikāciju. Sauc kā gribi, galu galā tā ir noma. Nevis kaut kāda kopābraukšana. | ||
Mairis Skuja (2020-09-23 21:14:41) |
@laacz @normundsbergs Esmu pazīstams ar “nomas” definīciju. Domāju, ka TL noma, tradicionālā versijā, tuvākajā 5-10-gadē pazudīs. Vienkāršāk par biroja uzturēšanu ir apvienot dažādu TL “parku” un privātos īpašniekus ar vēlmi nomāt zem konkrētām platformām. USA daži piemēri jau ir, par EU nezinu | ||
Mairis Skuja (2020-09-23 21:19:57) |
@laacz @normundsbergs Nu.. “Kopābraukšana” jau kā tāda nekad nav īsti eksistējusi. Kā jau plaši saprotabs, tas ir ‘Uber-veidīgo’ viltīgs formulējums, lai dotu privātajiem iespēju piestrādāt bez taksometram paredzētās licencēšanas. | ||
Kaspars Foigts (2020-09-23 21:20:20) |
@mairisskuja @normundsbergs Bāc, Mairi. Par to nav šaubu. Es tik par to, ka visa šī kopābraukšana patiesībā ir parasta noma 2.0. Nekāda sakara ar braukšanu kopā kaut kur. | ||
Kaspars Foigts (2020-09-23 21:21:24) |
@mairisskuja @normundsbergs Labākais kopā braukšanas piemērs patiesībā ir Waze Carpool. | ||
Mairis Skuja (2020-09-23 21:31:45) |
@laacz @normundsbergs Īsumā - disputs jau par terminoloģiju, nevis būtību. Patiesībā man kaut kā ‘tur mazas ragutiņas’ kā ko sauc. Forši ir redzēt un pielietot dažādus alternatīvus (2.0 - whatever |