Rit 2020. gads. Mēs fotografējam melnos caurumus, ar lāzeriem no satelītiem apšaudām vardes dīķos un mobilajos telefonos izsekojam sīču gaitām neizkāpjot no gultas. Bet kravas mašīnu un autobusu šoferiem joprojām ir jāprot strādāt ar tahogrāfiem un lasīt tahogrammas. https://t.co/fUOUe1yXiE 5 atbildes

Sergejs Bižāns
(2020-09-22 15:08:56)
@twitter
Rit 2020. gads. Mēs fotografējam melnos caurumus, ar lāzeriem no satelītiem apšaudām vardes dīķos un mobilajos telefonos izsekojam sīču gaitām neizkāpjot no gultas. Bet kravas mašīnu un autobusu šoferiem joprojām ir jāprot strādāt ar tahogrāfiem un lasīt tahogrammas. https://t.co/fUOUe1yXiE
₿ Lord Kristaps Kaupe  ($ is for sats)
(2020-09-22 16:47:14)
@twitter
@mrserge https://t.co/HIfDhlHuZN
Sergejs Bižāns
(2020-09-22 16:53:06)
@twitter
@kristapsk Tādu servisu ir simtiem un jau sen iebūvēti arī pašos vilcējos kā standarta ekipējums. Bet tas attiecās uz digitālajiem tahogrāfiem un analogos neviens nav izslēdzis no lietošanas.
Kirils Solovjovs
(2020-09-24 12:13:37)
@twitter
@mrserge @stockholm79 Kas vainas? Ar šo tak ir vienkāršāk darboties kā ar digitālo. Mājss joprojām izmantojam logus, lai gan jau sen ir lāzeri, kameras, LED utt., kas varētu pilnībā aizvietot logus.
Kirils Solovjovs
(2020-09-24 12:16:02)
@twitter
@mrserge @stockholm79 Tehnoloģiskais progress ir super, bet piespiedu kārtā mainīt mainīšanas pēc... Biji priecīgs, kad lika ieviest jaunos kases aparātus?
Sergejs Bižāns
(2020-09-24 12:17:38)
@twitter
@KirilsSolovjovs @stockholm79 Totāli nav vienkāršāk. Piemēram, uz sitiena tu nevari pateikt, cik vēl vari braukt/cik ilgi jāatpūšas. Jo tahogrammu nevar ņemt ārā līdz maiņas beigām bez iemesla + tev manuāli jāsaskaita visi adatas skrāpējumi, kas arī ir īpašs piedzīvojums.

© 2009-2017 civciv ;)