@briedisunrepshe Šo arī nekādi nevaru saprast, kāpēc netiek plašāk lietota 327. zīme. Jo de facto 326. zīme daudz viet tiek pārkāpta, izlaižot pasažierus un nekas traks nenotiek. Kā vienīgo argumentu saskatu ir CSN 263. punktu, kas ļauj 327. zīmi neievērot, ja invaldīdu stāvvietas izm. karte. 11 atbildes

Aleksejs Mjaliks
(2020-07-30 19:30:02)
@twitter
@briedisunrepshe Šo arī nekādi nevaru saprast, kāpēc netiek plašāk lietota 327. zīme. Jo de facto 326. zīme daudz viet tiek pārkāpta, izlaižot pasažierus un nekas traks nenotiek. Kā vienīgo argumentu saskatu ir CSN 263. punktu, kas ļauj 327. zīmi neievērot, ja invaldīdu stāvvietas izm. karte.
Dāvis Valters
(2020-07-30 19:32:04)
@twitter
@amjaliks @briedisunrepshe Piekrītu. Plus vēl varētu likt šādas zīmes pie diennakts aptiekām.
Aleksejs Mjaliks
(2020-07-30 19:33:13)
@twitter
@briedisunrepshe Cik ievēroju
Aleksejs Mjaliks
(2020-07-30 19:34:36)
@twitter
@DW_Immurs @briedisunrepshe Pie diennaksts aptiekām vajag
Dāvis Valters
(2020-07-30 19:59:08)
@twitter
@amjaliks @briedisunrepshe Nu ne gluži. Ja jāpaņem krava un esi viens, anyway nākas izkāpt
Aleksejs Mjaliks
(2020-07-30 20:06:52)
@twitter
@DW_Immurs @briedisunrepshe Iekraušanai vai izkraušanai. Vai ar iekraušanu var saprast arī tr.l. atstāšanu un iešanu pēc kravas? Iespējams, bet nedrīkst aizmirst par 5 min limitu.
Armands
(2020-07-30 21:15:56)
@twitter
@briedisunrepshe Jo apstāšanās izraisa avārijas situācijas.
Armands
(2020-07-30 21:21:52)
@twitter
@briedisunrepshe 30 km/h vietējā ielā vēl lielāka iespēja. Ja es braucu ar 50+15 km/h, es skatos, kas notiek un esmu gatavs reaģēt. 30 iela = 35 kruīzā un tad aktīvā reakcija pilnībā atslēdzas, skaties vnk kkur tālumā, gaidot krustojumu, kad atkal drusku pieslēgties.
Armands
(2020-07-30 21:23:53)
@twitter
@briedisunrepshe True story, esmu slaidi gandrīz nonesis gājēju, kurš šķērso 30 ielu neatļautā vietā, jo vnk neredzu. Pie tik maza ātruma nevar būt reakcijas.
Armands
(2020-07-30 21:26:48)
@twitter
@briedisunrepshe Šķērsot jau var, tikai jādod ceļš auto. 30 nav nemaz tik lēni no gājēja perspektīvas. Bet esmu diezgan drošs, ka mans tipiskais bremzēšanas ceļš no 50 būs īsāks nekā 30. Pie 30 es arī sāku atļauties telefonu drusku apskatīt, pie 50 nekad.
Armands
(2020-07-30 21:27:53)
@twitter
@briedisunrepshe Dzīvojamā ir citādāk, tur gājējiem jādod ceļš tāpēc īpaši jāuzmanās. Tieši 30 ir tā, kur principā var īpaši nestresot: gājējs baigi necietīs, vadītājs vainīgs nebūs.
Armands
(2020-07-30 21:37:44)
@twitter
@briedisunrepshe Jā, tad būtu citādāk. Runāju tieši par 30 zonu Rīgas stilā, kā Endzelīna ielā u.c.

© 2009-2017 civciv ;)