Dobelē iebraucu ar 3% akumulatora atlikumu (11km nobraukums). Pie 50km atlikuma auto pabrīdināja, ka derētu uzlādēties, bet pie 18km atlikuma samazināja jaudu. Komforta izmaiņas nejutu, salons tika dzesēts. Uzlāde, lai arī ne ar pirmo reizi, sākās ar 47kW jaudu. https://t.co/3LCCke40bh 4 atbildes

Kristaps Skutelis
(2020-05-30 13:38:22)
@twitter
Dobelē iebraucu ar 3% akumulatora atlikumu (11km nobraukums). Pie 50km atlikuma auto pabrīdināja, ka derētu uzlādēties, bet pie 18km atlikuma samazināja jaudu. Komforta izmaiņas nejutu, salons tika dzesēts. Uzlāde, lai arī ne ar pirmo reizi, sākās ar 47kW jaudu. https://t.co/3LCCke40bh
Gints Kiršteins
(2020-05-30 14:28:27)
@twitter
@krizdabz Kā izpaudās tā jaudas samazināšana, jo tas jau by default brauc ar kaut kādiem 168zs tikai. 408zs ir uz 8sek. pieejami, boost režīmā. Bet tie 355zs, kad otrs motors pieslēdzas.
Kristaps Skutelis
(2020-05-30 16:42:14)
@twitter
@gkirstei He he, katram ir sava versija par to, cik kurā brīdī Audi e-tron ir jauda :) Normālā ikdienas režīmā braucot tur nejūtas nekādi plebeju 168 Zs :)
Gints Kiršteins
(2020-05-30 16:56:22)
@twitter
@krizdabz Tā ir priekšas motora jauda, Audi saka, ka kruizējot tikai tas strādā. Bet pilnībā atslēgt aizmugures motoru arī nevar, jo tur ir magnēti. Tas laikam arī izraisa to lielo patēriņu kopumā.
Kristaps Skutelis
(2020-05-30 17:02:41)
@twitter
@gkirstei Es runāju par izjūtām braucot ar šo auto un veicot apdzīšanas maneverus.

© 2009-2017 civciv ;)