Tuvojas kārtējā sestdiena un tas nozīmei tikai vienu - atkal došos 1000km elektroauto testa braucienā! Šoreiz mans izmēģinājumu trusītis būs Nissan Leaf e+! Auto ir aprīkots ar 62 kWh akumulatoru un uzlādēts spēj… https://t.co/MGPcYEdvZp 8 atbildes
Kristaps Skutelis (2020-05-22 15:35:11) |
Tuvojas kārtējā sestdiena un tas nozīmei tikai vienu - atkal došos 1000km elektroauto testa braucienā! Šoreiz mans izmēģinājumu trusītis būs Nissan Leaf e+! Auto ir aprīkots ar 62 kWh akumulatoru un uzlādēts spēj… https://t.co/MGPcYEdvZp | ||
Māris Antons (2020-05-22 15:36:11) |
@krizdabz Cik daudz uz tādu 1000km braucienu baterijas patēriņu ietekmē āra temperatūra? | ||
Kristaps Skutelis (2020-05-22 15:36:34) |
@MarisAntons Ietekmē | ||
Māris Antons (2020-05-22 15:38:56) |
@krizdabz tā par 2% vai 20%? es pat nezinu kā pareizi pajautāt, jo šajā griezumā vispār neesmu interesējies. Jo rīt, piemēram, pa dienu 18 grādi, naktī 8 – smieklīgi varbūt, bet vai tad var sanākt, ka pa dienu braukt ir par, piemēram, 10% izdevīgāk? | ||
Kristaps Skutelis (2020-05-22 15:39:23) |
@MarisAntons Ja mazliet izvērstāk, tad tas ir complicated. Nobraukumu ietekmē daudzi apstākļi - vējš, ceļa segums (arī tas vai ceļš ir slapjš), vidējais ātrums un es nevaru tev nosaukt konkrētus procentus. | ||
Kristaps Skutelis (2020-05-22 15:39:57) |
@MarisAntons Man ir sajūta, ka ietekmē var būt arī visi padsmit procenti. Bet nu tas ir arī ar parastajiem auto, taču tur kaut kā mēs par to nedomājam. | ||
Māris Antons (2020-05-22 15:40:36) |
@krizdabz mja, tur droši vien būtu ikdienā jābrauc ar vienu auto vienu un to pašu maršrutu (pagaru) un jālogo pilnīgi viss – temp, vējš, nokrišņi, satiksme utt. | ||
Māris Antons (2020-05-22 15:41:10) |
@krizdabz tukšās baterijas bailes kaut kā ir spēcīgākas par tukšās bākas bailēm, jā :) | ||
Kristaps Skutelis (2020-05-22 15:42:02) |
@MarisAntons Tās bailes pazūd līdzko sāc braukt ar elektroauto. Iepriekšējā testā es jau sāku trakot un vienā uzlādes punktā iebraucu ar 2% baterijas atlikumu :) |