Uz mājām lidoju aptuveni reizi gadā. Tikpat bieži jāsaskaras ar nespēju nopirkt aviobiļetes 'uz pirmo', jo @airBaltic booking sistēma ir mission impossible. Īsts pacietības tests. 6 atbildes

Laura
(2020-03-02 10:42:47)
@twitter
Uz mājām lidoju aptuveni reizi gadā. Tikpat bieži jāsaskaras ar nespēju nopirkt aviobiļetes 'uz pirmo', jo @airBaltic booking sistēma ir mission impossible. Īsts pacietības tests.
airBaltic
(2020-03-02 10:47:50)
@twitter
@LauraLasmane Labrīt! Vai varam lūgt sīkākas detaļas (var arī DM ziņā, ja garāk), kas neliekās saprotams mūsu mājaslapā rezervējot biļetes? Centīsimies palīdzēt!
Laura
(2020-03-02 10:51:29)
@twitter
@airBaltic Nelikās saprotams? Interesants pieņēmums no jūsu puses :) Sapratu visu, izņemot to, kāpēc pirms pēdējā soļa pēkšņi met atpakaļ divus soļus, lai atkal aizpildītu kontaktinformāciju. Sapratu, ka sistēmai nepatika tas, ka es tās biju iepriekš mainījusi.
Laura
(2020-03-02 10:53:27)
@twitter
@airBaltic Tā nu atstāju nemainītu vecu kontaktinformāciju, jo tā vienkārši bija vieglāk pabeigt biļešu pirkšanas procesu.
Kristīne Pfafr
(2020-03-02 12:00:24)
@twitter
@airBaltic uz/no Berlīni zolīdi, nesvēra rokas bagāžu, kā arī nevienam nepiesējās. Varbūt tāpēc, ka lidmašīna nebija galīgi pilna.
Laura
(2020-03-02 21:17:59)
@twitter
@airBaltic Jūs bijāt ļoti naski ar sākotnējo reakciju, bet nu klusums... Vai tas nozīmē, ka nav atbildes vai risinājuma?
airBaltic
(2020-03-02 21:29:44)
@twitter
@LauraLasmane Kā sapratām no Jūsu atbildes šorīt, biļešu iegādes procesu pabeidzāt. Taču lūdzam atsūtīt DM ziņā sīkākas detaļas, ja joprojām novērojat problēmas, arī ekrānšāviņi palīdzētu mums un tehniskajai komandai precīzāk saprast situāciju.

© 2009-2017 civciv ;)