@briedisunrepshe @SatiksmeJurmala Vispār bez kabatām pilsētā. Ātri apstājas, izkāpj, iekāpj un prom. 13 atbildes

Aleksejs Mjaliks
(2019-11-22 14:43:39)
@twitter
@briedisunrepshe @SatiksmeJurmala Vispār bez kabatām pilsētā. Ātri apstājas, izkāpj, iekāpj un prom.
Kristaps A.
(2019-11-22 14:46:34)
@twitter
@briedisunrepshe @amjaliks @SatiksmeJurmala pag kāda vaina kabatām?
Aleksejs Mjaliks
(2019-11-22 14:50:46)
@twitter
@PienaZupa @briedisunrepshe @SatiksmeJurmala Gan iebraukšana, gan izbraukšana prasa vairāk laika nekā vienkārši piebraukt un apstāties.
Kristaps A.
(2019-11-22 14:52:29)
@twitter
@amjaliks @briedisunrepshe @SatiksmeJurmala Nez, es gandrīz katru rītu Jūrmalas gatvē vairākas pieturas stāvu aiz autobusa, kurš uzņem cilvēkus un katrā pieturā tas pavisam noteikti aizņem vairāk laika nekā kabata.
Kristaps A.
(2019-11-22 14:57:41)
@twitter
@briedisunrepshe @amjaliks @SatiksmeJurmala Nezināju, ka piebraukšana ir tāda problēma. Būtu domājis, ka ar aizmugurējo riteņu stūrēšanu kā jaunajiem autobusiem būtu pavisam viegli.
Aleksejs Mjaliks
(2019-11-22 14:58:42)
@twitter
@PienaZupa @briedisunrepshe @SatiksmeJurmala Pārvietoties savā personīgajā bleķa kastē ir privilēģija, nevis tiesības.
Kristaps A.
(2019-11-22 14:58:48)
@twitter
@briedisunrepshe Nice, paldies par info
Kristaps A.
(2019-11-22 14:59:37)
@twitter
@briedisunrepshe Bet Rīgas autobusiem jau sen ir, vai tad ne? Esmu diezgan drošs, ka esmu redzējis Solaris tos aizmugures riteņus sagrieztus.
Kristaps A.
(2019-11-22 15:03:10)
@twitter
@briedisunrepshe Tur jau sastrēgumu stundās tāpat autobusi brauc pa sliedēm. Problēma tikai, ka arī parastie auto domā, ka tā ir laba ideja, vai arī vienkārši nobloķē daļu no sliežu joslas.
Kristaps A.
(2019-11-22 15:04:06)
@twitter
@briedisunrepshe Ā 100% iespējams, ka tas ir tikai, lai samazinātu pagrieziena rādiusu, bez iespējas braukt “slīpi”
Kristaps A.
(2019-11-22 15:05:38)
@twitter
@briedisunrepshe Precīzi
Kristaps A.
(2019-11-22 15:11:43)
@twitter
@briedisunrepshe 3 joslas uz centru būtu labi, jo tāpat galā ir 3 — divas tālāk, viena pa labi, un satiksme ± proporcionāli tā sadalās, rezultātā labā josla ir tāds ne-šis-ne-tas, kur puse auto brauc ne tavā un “visu te kavē”
Kristaps A.
(2019-11-22 15:16:55)
@twitter
@briedisunrepshe Ā haha, es izlasīju 3 joslas un uzreiz tāds “mm vairāk joslas automašīnām yes please”
Kristaps A.
(2019-11-22 15:22:14)
@twitter
@briedisunrepshe Ohhh šis ir interesanti, tad varētu autobusa pietura būt kopā ar tramvaja (kā virzienā uz Imantu) un tālāk braukt pa sliedēm, apbraucot visu sastrēgumu. Būtu forši. Bet kāpēc autobusam atdot vidējo joslu, nevis padarīt tramvaja par striktu “A” joslu? Tīri tas, ka vietas maz?

© 2009-2017 civciv ;)