@GirtsS @FredisStanga Nevajag demagoģēt, neviens normāls cilvēks neatbalsta piesārņošanu. Tikai kāds rūpniecības jaudu palielināšanai, lai ražotu elektroauto, sakars ar ekoloģiju? Metālu Ķīnā (40% no pasaules pieprasījuma) ražo verdzībai tuvos apstākļos un nereti bez jebkādām ekonormām. https://t.co 5 atbildes

Aigars Prūsis
(2019-11-06 08:34:12)
@twitter
@GirtsS @FredisStanga Nevajag demagoģēt, neviens normāls cilvēks neatbalsta piesārņošanu. Tikai kāds rūpniecības jaudu palielināšanai, lai ražotu elektroauto, sakars ar ekoloģiju? Metālu Ķīnā (40% no pasaules pieprasījuma) ražo verdzībai tuvos apstākļos un nereti bez jebkādām ekonormām. https://t.co
Girts
(2019-11-06 08:40:29)
@twitter
@Prusis @FredisStanga Vispār jau šī ir demagoģija. Ne pārāk ekoloģiski ražotas detaļas un, izejmateriāli ir vajadzīgs arī iekšdedzes dzinēju auto. Taču jautāju vēlreiz un precīzāk. Vai jūsuprāt iekšdedzes dzinēju radītie izmeši nepalielina CO2 daudzumu atmosfērā?
Aigars Prūsis
(2019-11-06 08:54:30)
@twitter
@GirtsS @FredisStanga Cilvēk mīļais, tiešām domājat, ka elektroauto top uzņēmumos, kas nepiesārņo gaisu? Tiešām ticat, ka pasaules lielākie piesārņotāji kā Ķīna, Indija, Krievija un pat Vācija, kas liekulīgi dzen cauri elektromašīnu nozari, atteiksies no oglēm vai gāzes? https://t.co/W2C6Mo4t2u
Girts
(2019-11-06 09:00:32)
@twitter
@Prusis @FredisStanga Ok, jūs nespējat atbildēt uz konkrētu jautājumu. Un jā, no oglēm ir jāatsakās. Agrāk (pēc 11 gadiem) vai vēlāk (20 gadiem) Vācija to izdarīs. Bet tā ir cita tēma. P. S. Gāze rada maz kaitīgu izmešu. Tur citas problēmas,bet, jā, manuprāt, tās pašlaik mazāk būtiskas.
Aigars Prūsis
(2019-11-06 09:09:54)
@twitter
@GirtsS @FredisStanga Īpaši, ja gāzi piegādā pa #NordStream2 un piegādātājvalsts liek mīksto uz visām ekonormām.
Girts
(2019-11-06 09:11:51)
@twitter
@Prusis @FredisStanga Tā ir politiska problēma nevis ekoloģiska. Bet nu vēlreiz. tad, jūsuprāt, cilvēkiem laist gaisā co2 tādos apjomos kā nekad agrāk ir ok?

© 2009-2017 civciv ;)