Ir forši, ka beidzot Mans Rimi karti ar QR kodu var pie kases ieskenēt caur appu un tā nav jāspiež makā. Citiem lieltirgotājiem arī vajadzētu tādu iespēju. Tas ir par jums, Drogas un Depo! 23 atbildes

Reinis Traidās
(2019-10-30 20:52:42)
@twitter
Ir forši, ka beidzot Mans Rimi karti ar QR kodu var pie kases ieskenēt caur appu un tā nav jāspiež makā. Citiem lieltirgotājiem arī vajadzētu tādu iespēju. Tas ir par jums, Drogas un Depo!
Jānis Lācis
(2019-10-30 21:04:58)
@twitter
@reinistraidas Depo tas svītru koda uz visām kartēm ir identisks.
Martins Ozolins
(2019-10-30 22:45:59)
@twitter
@reinistraidas @normis Es labak ar nfc/apple pay pikstinatu, tb lojalitate butu japiesien bankas kartei ka stat.. kAplim
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 00:18:33)
@twitter
@reinistraidas Ir forši, ka ar Android var vienkārši pielikt telefonu (ar NFC) pie karšu termināļa un nečakarēties ar kaut kādu kodu skenēšanu.
Kaspars Foigts
(2019-10-31 06:48:39)
@twitter
@martinsoz @reinistraidas @normis Apple pay nevar piesiet, jo tas nedod termināliem nekādu informāciju, ar kuru tevi varētu identificēt.
@normis@toot.lv
(2019-10-31 07:18:36)
@twitter
@sv4ns @reinistraidas Ir forši, bet par kādu cenu.
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 07:37:24)
@twitter
@normis @reinistraidas Manā gadījumā 2x lētāk, kā par līdzvērtīgu iPhone. Un komplektā eiforija par iespējām pielāgot telefonu savām vēlmēm un, vispār jau, izlaušanos no 11 gadus ilgā Apple gūsta ;)
Martins Ozolins
(2019-10-31 07:54:20)
@twitter
@laacz @reinistraidas @normis Kartes datus tacu dod?
@normis@toot.lv
(2019-10-31 07:56:24)
@twitter
@sv4ns @reinistraidas Es ne par naudu. Par saviem datiem un riskiem un privātumu utt. Ja “skinu” dēļ esi gatavs pārdoties, lūdzu, protams
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 08:04:16)
@twitter
@normis @reinistraidas Kāda starpība, vai tu datus atdod Apple vai Google? Un es viennozīmīgi esmu par personalizētu un īpaši man pielāgotu reklāmu, nevis pilnīgu bezsakaru. Savukārt tie, kas tiešām gribēs piekļūt taviem datiem, atradīs veidu arī ārpus telefona.
Kaspars Foigts
(2019-10-31 08:16:45)
@twitter
@martinsoz @reinistraidas @normis Ne gluži.
@normis@toot.lv
(2019-10-31 08:42:05)
@twitter
@sv4ns @reinistraidas Ak jēl, šitāds naivums. Apple netirgo reklāmas, viņiem mani dati neinteresē, tāpēc bilžu apstrāde un visi viņu neural stuffi notiek telefonā. Tikmēr https://t.co/9s6RTLuigF
@normis@toot.lv
(2019-10-31 08:47:26)
@twitter
@laacz @martinsoz @reinistraidas Precīzāk, netiek doti vispār: "When you make a purchase, Apple Pay uses a device-specific number and unique transaction code. So your card number is never stored on your device or on Apple servers, and when you pay, your card numbers are **never shared by Apple with
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 09:50:04)
@twitter
@normis @reinistraidas Ja tu domā, ka Google ļoti interesē tieši tavi dati, tu ļoti sevi pārvērtē. Lai arī cilvēki izvēlas (labprātīgi vai nē) pie viņiem glabāt savu lokāciju, meklējumu u.c. vēsturi, viena konkrēta indivīda dati viņiem ir vienaldzīgi.
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 09:51:52)
@twitter
@normis @reinistraidas Tā vietā viņi izmanto “big data”, lai pilnveidotu Maps u.c. funkcionalitāti, uzlabotu meklētāja rezultātus, piedāvātu reklāmdevējiem precīzāku auditoriju. Mēs priecājajies par Google Appu fīčām, bet kā realitātē kādam par to ir jāmaksā. Reklāmdevējiem ar naudu, mums ar datiem.
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 09:53:48)
@twitter
@normis @reinistraidas P.S. Apple arī izmanto visus lietotāju datus savu servisu uzlabošanai. Vienīgā atšķirība, ka viņiem nav tik ļoti jātārgetē konkrēti lietotāji, tāpēc viņiem nav nepieciešamības identificēt to, kurš viņam šos datus dod.
@normis@toot.lv
(2019-10-31 10:06:04)
@twitter
@sv4ns @reinistraidas Tu par to priecājies, es nē. Un tu arī maksā, kā redzams, tevi tas nesatrauc.
Reinis Traidās
(2019-10-31 10:12:18)
@twitter
@sv4ns @normis Mēs vairs baigi nepriecāsimies, iespējams, kad visi sapratīsim, ka “fīču uzlabošanas” nolūkiem iegūtie dati tiek tirgoti ne tikai, lai pārdotu tev zeķes (kas ir ok), bet arī, lai ietekmētu vēlēšanu rezultātus viltīgi mērķētas dezinformācijas veidā. Hint: tas notiek jau tagad.
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 10:17:59)
@twitter
@normis @reinistraidas Es vienkārši zinu, ko nozīmē Big data. Un nedaru neko tādu, kas liktu satraukties par to, lai tas kur nenoplūst. Viss tas "privacy" ir Apple un citu uzpūsts burbulis, lai varētu vienkāršāk mārketēt savus overpriced produktus :)
@normis@toot.lv
(2019-10-31 10:18:54)
@twitter
@sv4ns @reinistraidas Tikmēr algoritmi tev baro informāciju, kuru kāds vēlas barot tavai auditorijai un tu pat to nenojaut
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 10:20:50)
@twitter
@reinistraidas @normis Ar cirvi arī var nogalināt. Tas jau nenozīmē, ka cirvis ir slikts. Ar Google reklāmām var tārgetēt mērķauditorijas, bet es nesauktu to par "datu tirgošanu".
@normis@toot.lv
(2019-10-31 10:22:04)
@twitter
@sv4ns @reinistraidas redzamās reklāmas ir tikai ziediņi, palasi ar kādām metodēm feisbuks sakārto ziņu rindas
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 10:25:02)
@twitter
@normis @reinistraidas Jā, par FB ir gana lasīts. Man gan tā vietne ir diezgan vienaldzīga, ieeju vidēji reizi nedēļā un arī tad vairāk kādu īpašu iemeslu dēļ, nevis vienkārši skrollēt fīdu.
Mārtiņš Švāns
(2019-10-31 10:27:55)
@twitter
@normis @reinistraidas Gan jau tev arī no tās informācijas neizdodas izvairīties. Ja pat būsi atslēdzis visu iespējamo, tava satura patērēšanas specifika, pavadītais laiks konkrētā vietā un ceļš pa doto resursu diezgan precīzi ļaus noteikt tavu psiholoģisko portretu. Jo "big data".

© 2009-2017 civciv ;)